pung

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
hej TJEJER

Det snackas ju en hel del om killars storlek på penisen.
MEn jag undrar pungen då..spelar den någon roll,storleksmässigt..utseende??


Jag gillar en fast pung...får inte hänga massor...sedan gärna rakad.

vad gillar ni???Flickor allså;)
 

JAENKARN

Ny medlem
Kön
Man
min pung blir fast och svullnare ganska mycket när jag blir kåt :oops: Annars är den väl lite minre fast och lite mer hängig, trodde det var så för de flesta.

ska försöka fixa en bild för att visa vad jag menar ;)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
min pung blir fast och svullnare ganska mycket när jag blir kåt :oops: Annars är den väl lite minre fast och lite mer hängig, trodde det var så för de flesta.

ska försöka fixa en bild för att visa vad jag menar ;)

visst fick du svara...men JAG RIKTADE FRÅGAN TILL TJEJER::KVINNOR ALLSÅ;)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag känner mig bara tråkig när jag säger att det inte spelar någon roll för mig.

Den har ju en tendens att ändra utseende när man gosar med den;)
 

bubbis

Medlem
Kön
Man
Har precis ansat mig till en fin frisyr runt roten och fin och len pung.
Blir som en speciell känsla utan hår på pungen....
Eller vad tycker ni tjejer? Är det manlig fåfänga att ansa sig?
Såg en tshirt häromdagen
"riktiga män rakar könshåret med rondell"

[:cool:]
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker bäst om när det är hår på pungen pga av lukten. Håret suger liksom upp pungsvettslukten! :)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Hej TJEJER

jag ska inte lägga mig i frågan, jag vill bara säga att pungen är jäkligt temperaturkänslig och elastisk. Är väl för att skydda bollarna, hålla rätt temp eller nåt... :sleep: När det är svalt drar den ihop sig och blir fast, håller bollarna nära värmen, när det är varmt växer den och hänger. Min blir dubbelt så stor på några sekunder, det går fort

Pungsvettslukt?? Det trodde jag var mest snack, jag har aldrig känt någon sån lukt på mig själv - oavsett hår. (jag rakar pungen, ansar resten)

Finns heller ingen erotisk zon där (inte för mig iaf), den är ömtålig som f-n :cool: (gör lätt ont, men aldrig skönt på samma sätt som ollonet eller skaftet) :p Vill man va snäll mot mig så är en skön behandlig av ollonet och skaftet poppis, runka, sug eller rid av mig.... men bollarna ger ingen sån känsla. Jo förresten, under pungen, mellan pungen och anus finns ett skönt ställe. Tryck där på era killar när ni suger dom så kommer dom garanterat att yla av lycka! :):cool:[}:)]

Ursäkta om jag la mig i.... :)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Hej TJEJER

jag ska inte lägga mig i frågan, jag vill bara säga att pungen är jäkligt temperaturkänslig och elastisk. Är väl för att skydda bollarna, hålla rätt temp eller nåt... :sleep: När det är svalt drar den ihop sig och blir fast, håller bollarna nära värmen, när det är varmt växer den och hänger. Min blir dubbelt så stor på några sekunder, det går fort

Pungsvettslukt?? Det trodde jag var mest snack, jag har aldrig känt någon sån lukt på mig själv - oavsett hår. (jag rakar pungen, ansar resten)

Finns heller ingen erotisk zon där (inte för mig iaf), den är ömtålig som f-n :cool: (gör lätt ont, men aldrig skönt på samma sätt som ollonet eller skaftet) :p Vill man va snäll mot mig så är en skön behandlig av ollonet och skaftet poppis, runka, sug eller rid av mig.... men bollarna ger ingen sån känsla. Jo förresten, under pungen, mellan pungen och anus finns ett skönt ställe. Tryck där på era killar när ni suger dom så kommer dom garanterat att yla av lycka! :):cool:[}:)]

Ursäkta om jag la mig i.... :)

nej ..gillar när du la dig i..intressant ju;)

Nej pungsvett har jag aldrig varit med om...med eller utan hår.god hygien så luktar det EJ.
 

Fantasidosen

Ny medlem
Kön
Man
Nu blev jag själv lite intresserad ? mellan pungen och anus ? Klämmt och petat i minuter utan någon speciell känsla...kan du utveckla det lite ? [^]
 

Runko

Medlem
Kön
Man
Efter det jag läst så ska prostatan vara belägen ca 2 cm från anus mot pungen sett och vara en väldigt känslig punkt för en del....det stämmer ju inte dock för alla så man får prova sig fram och exprimentera lite för att få till det.:)
 

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Angående den första frågan så tycker jag det börjar bli ganska osexigt om pungen hänger längre ner än snoppen (i slakt tillstånd alltså). Men det är klart, den mannen skulle väl också kunna göra mig upphetsad, om det varit så.
 

GrandLady

Ny medlem
Kön
Kvinna
Ska vara ärlig och säga att pungen har nog tyvärr inte fått den uppmäksamhet den kanske borde fått![:eek:)]

Utseendesmässigt gör inget, men det är klart .. om den skulle hänga ner till knäveckan, vet jag inte!! ;)

Men däremot, ett hårt knull med kulorna daskande mot rumpan eller var man nu blir knullad någonstans! Det kan vara en upphetsande känsla. Då KÄNNS det han knullar!! :D
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Egentligen spelar ju utseende mindre roll - oavsett vart det ser ut, men ur smek och kelsynpunkt gillar jag ganska små och fasta pungar som man kan kupa handen runt och känna hur kulorna rör sig därinne :D
 
Toppen