Pussyspanking

LindaEP

Välbekant medlem
Jag har hittat en ny grej som gör mig kåt. PUSSYSPANKING. Är precis vad det låter som. Smisk direkt på fittan med hand eller redskap. Det var en väninna som först visade för mig att man kunde göra så. Oerhört upphetsande. Gör ont men jag gillar ju smärta. Nu har jag hittat filmer om det på xhamster. Väldigt mysigt att onanera till.
 
J

JethroTull

Gäst
Här blir jag till att börja med kluven. Känns inte naturligt att vilja orsaka smärta men...att ge njutning åt någon är ju en självklar instinkt.
Så alltså, inte testat men nya grepp och lekar behövs ju för att göra saker och ting "spicy"...
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag brukar vid vissa fall när vi brukar använda piska eller dylikt smiska henne även över fittan. det uppskattas av henne.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har hittat en ny grej som gör mig kåt. PUSSYSPANKING. Är precis vad det låter som. Smisk direkt på fittan med hand eller redskap. Det var en väninna som först visade för mig att man kunde göra så. Oerhört upphetsande. Gör ont men jag gillar ju smärta. Nu har jag hittat filmer om det på xhamster. Väldigt mysigt att onanera till.

Träffade en tjej som uppskattade lite smisk

Hon gillade bl a att få smaka på ett ridspö
Bl a över sin kåtsvullna och blöta fitta
Ibland fick hon komma...
 

Älskarstjärt

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag gillar att smiska mig själv eller få smisk på fittan. Inte för hårt men lagom sådär, otroligt skönt och upphetsande...
Det brukar uppskattas när man slickar o tjejen börjar närma sig klimax att smiska till över läpparna. En tjej älskar när jag riktigt knäpper till över klittan när hon är riktigt kåtsvullen, växla mellan slick och knäpp över klittan då kommer hon så det skvätter
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Frun gillar när jag daskar lite medan jag slickar när hon blivit riktigt kåt. Även att jag drar ut och daskar lätt med kuken på klittan när vi knullar i missionären. Något som hon börjat gilla senaste året.
 

Peter1

Välbekant medlem
Kön
Man
Är så skönt att alternera med att dra kuken fram och tillbaka i fittskåran och använda kuken till att daska fittan med. Sedan in med kuken i några djupa knull innan man fortsätter dra och daska. Uppskattas av mig och de tjejer jag gjort det med.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har hittat en ny grej som gör mig kåt. PUSSYSPANKING. Är precis vad det låter som. Smisk direkt på fittan med hand eller redskap. Det var en väninna som först visade för mig att man kunde göra så. Oerhört upphetsande. Gör ont men jag gillar ju smärta. Nu har jag hittat filmer om det på xhamster. Väldigt mysigt att onanera till.

@LindaEP
För dig

https://xhamster.com/videos/holed-docile-alice-march-ass-and-pussy-whipped-before-anal-6656686
 

Glanskuk

Ny medlem
Kön
Man
Jag har hittat en ny grej som gör mig kåt. PUSSYSPANKING. Är precis vad det låter som. Smisk direkt på fittan med hand eller redskap. Det var en väninna som först visade för mig att man kunde göra så. Oerhört upphetsande. Gör ont men jag gillar ju smärta. Nu har jag hittat filmer om det på xhamster. Väldigt mysigt att onanera till.
Intressant och härligt att du utforskar nya områden även om det är smärta,
 
Toppen