Råkat skicka till fel person?

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ni nån gång råkat skicka porr eller en egen nakenbild till fel person? Hur gick det till och vad hände i så fall?
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Har ni nån gång råkat skicka porr eller en egen nakenbild till fel person? Hur gick det till och vad hände i så fall?
Driver en Messengergrupp, där vi är en grupp personer av väldigt skilda ålder, bakgrund och kön som diskuterar samhällsfrågor och annat aktuellt.

Rätt som det var en dag så kom det ett skarpt formulerat mess privat, från en av medlemmarna som jag känner lite bättre sedan förr i tiden - "Fråga inte, men deleata din senaste posting NU!"

Gick in i tråden och såg ett Circle jerk-klipp från xhamster.com, som jag kollat på ett par gånger de senaste dagarna och som gjort mej rejält hård.

Klippet låg ute ca en halvtimme innan jag fick det raderat, mitt på dagen och ingen annan hann se det - eller har i alla fall ingenting sagt.....

Kompisen har jag pratat snusk med lite grann tidigare, men han visade sej vara blyg och inte intresserad av bi-, gay-light eller andra killars kukar. Fadäsen har inte kommenterats alls.
 
Last edited:

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, verkligen! Jag gjorde nästan något liknande när jag pluggade. Vi hade en gruppchatt för studiegruppen, och en dag satt jag med den i ett fönster och tydligen någon porr i ett annat. Datorn jag hade på den tiden var rejält slö, så ibland var det lite fördröjning på att växla fönster och kopiera och klistra saker.

Jag skulle klistra in en länk eller något till gruppchatten men var tydligen lite för snabb, för i datorns urklipp låg fortfarande en porrbild jag skulle dela nån helt annan stans!

Just eftersom datorn var så seg hann det också gå någon sekund från att jag tyckte ctrl+v och att bilden dök upp i chattfönstret. Jag hann dock se att det blev fel innan jag tryckte på "skicka" som väl var!
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Har visserligen inte råkat skicka porr eller bilder på kuken till fel person.
Men en gång skulle jag svara till min flickvän med en massa hjärtan och pussar och råkade skicka till min hyresvärd. En dam ett år äldre än mig och gift.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har visserligen inte råkat skicka porr eller bilder på kuken till fel person.
Men en gång skulle jag svara till min flickvän med en massa hjärtan och pussar och råkade skicka till min hyresvärd. En dam ett år äldre än mig och gift.
Och jag avslutade ett meddelande till en kvinna på administrationen på mitt jobb med en smiley med pussmun och hjärta
Inte så farligt men vi skrattade gott åt det...
 

JLoob

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Jag bad en tjej-kompis om en bild att runka till och hon gick med på det om hon fick bildbevis efteråt. När jag var klar och skulle skicka min bild så hade jag en stark övertro på mitt sifferminne. En siffra fel och dagen efter så ringer en snubbe och frågar vad fan jag har skickat till honom. Jag inser mitt misstag och svarar att det är nåt fel och lägger på, snabbt som bara den. Mitt nummer är olistat så det blev inget mer av det... :rolleyes:
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Inte på riktigt! Men jag brukar ”skicka fel” till kompisar ibland för att se reaktionen haha. T.ex länka porr eller skicka något klipp av frun eller av mig själv etc och sen om de reagerar med typ ”vafan?” låtsas jag som att det skickades till fel person haha men ofta leder det till snuskprat och mer delande fram och tillbaka!
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Skrev med en man på DS om mina kinks, där fanns också några bilder som avslöjade en del. Vi anmälde senare in oss till samma event på en BDSM- klubb och döm om vår förvåning när vi såg varandra. Det va en chef på en annan avdelning och kontor på en annan ort på mitt jobb men som jag träffar på emellanåt inom jobbet.
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Skrev med en man på DS om mina kinks, där fanns också några bilder som avslöjade en del. Vi anmälde senare in oss till samma event på en BDSM- klubb och döm om vår förvåning när vi såg varandra. Det va en chef på en annan avdelning och kontor på en annan ort på mitt jobb men som jag träffar på emellanåt inom jobbet.
Liknande har jag varit med om ett antal gånger. Som psykolog möter jag många människor och då och då stöter jag på nån online eller på swingersklubb. Än så länge har det gått bra att avvärja pinsamheter och vid möten irl så har det bara varit positivt (Va! Är det därför du var så öppensinnad och liknande kommentarer), svaret på den frågan är nog både ja och nej.
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Inte på riktigt! Men jag brukar ”skicka fel” till kompisar ibland för att se reaktionen haha. T.ex länka porr eller skicka något klipp av frun eller av mig själv etc och sen om de reagerar med typ ”vafan?” låtsas jag som att det skickades till fel person haha men ofta leder det till snuskprat och mer delande fram och tillbaka!
Det har hänt att jag gjort samma där för att se vilken reaktion det skulle bli. För det mesta positivt men även några som reagerat med "okej, du skickade fel. synd då"
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gjorde faktiskt det här i dagarna. Jag känner nämligen två stycken tjejer som har exakt samma förnamn och efternamn. Harley är en av dem....så skulle skicka en liten "kåtbild" till henne och skickade till fel.

Fick tillbaka "Jag tror du skickat till fel person, men trevlig bild!", så hon tog inte illa upp i alla fall. Har skickat fel tidigare också när det gäller meddelanden så hon är lite van, men inte just nakenbilder på mig själv.
 

bilrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Detta hände mig, innan jag kommit ut som gay... Men hade träffat en kille som jag blev otroligt kär i. Vi höll ofta på att skicka inte så rumsrena sms till varandra... En dag så skulle jag skicka till honom ett sms och var väldigt utförlig i vad jag ville göra med honom, och det framgick tydligt att det var med en kille jag skulle göra detta med... Och råkade i min upphetsning skicka till min bror. OMG det stresspåslaget... Fick ju omedelbart hitta på en rejäl historia att jag skojade med en på jobbet och skickade fel... Han sa att inte så mycket. Sedan pratade vi inget mer om det Haha. Men sedan när jag kom ut för honom så var det inte en så stor grej, han var väl förberedd haha
 

Bokatan

Medlem
Jag var bortrest på jobbresa i några veckor och en av kvällarna låg jag och runkade å kollade porr på mobilen, kom då på att jag filmar å skickar till min fru. Så jag sätter upp mobilen mot en kudde i fotändan på sängen och startar kameran. filmar och lyckas få med nästan hela mig och när jag sprutar skönt långt upp över magen på mig. Har inte på mig glasögonen så skickar till min fru och får ganska snabbt svar tillbaka från min syster att jag nog skickat fel men mys på och en massa smiley. Vi har inte pratat något om det här efteråt.
 
Skrev en tråd tidigare där jag berättade att min dotter skickade en hel drös med väldigt opassande bilder för en pappa. Frågade efter råd och moral om vad jag borde göra med dom
 

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Vad jag kan minnas har jag nog aldrig skickat fel, eller fått något felskickat till mig. Hade verkligen inte haft något emot att fått se massor med härligt snusk av tjejer jag känner, gamla ex osv.
 
Toppen