Röntgenglasögon

Pergo

Ny medlem
Kön
Man
Tänk om man fick ett par glasögon som gjorde att man kunde "se genom" kläder (men de funkade bara 3 gånger).
Då skulle jag titta på min granne, Tilde de Paula och Miss.A!?

Pergo
 

Fleming

Ny medlem
Kön
Man
Äh, att se nån näck är inte särskilt speciellt... Hellre skulle jag då vilja ha (eller snarare tillverka ett, och tjäna multum!) ett feromon som gör kvinnor mer "tillgängliga" när man känner för det... :cool:
 

Pergo

Ny medlem
Kön
Man
Vilka kvinnor skulle du göra mer tillgängliga??? Och alla ni andra vem skulle ni vilja se eller ha???

Pergo
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Röntgenglasögon fanns på Hobbex när jag var liten. Kostade typ 19:-. Historien förtäljer dock icke om de funkade :)
 
Kön
Man
G-mannen:

I unga år fantiserade jag om att jag hade sådana glasögon och jag tror de kom från Hobbex (inbillade mig att de skulle funka). I fantasin kunde jag se alla kvinnor nakna i området där jag bodde.

Jag lyckades ändå se många nakna kvinnor men det berodde inte på röntgenglasögon....
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by runkaärskönt

G-mannen:

I unga år fantiserade jag om att jag hade sådana glasögon och jag tror de kom från Hobbex (inbillade mig att de skulle funka). I fantasin kunde jag se alla kvinnor nakna i området där jag bodde.

Jag lyckades ändå se många nakna kvinnor men det berodde inte på röntgenglasögon....

Vi får väl flytta tråden till Off-topic :) men innan vi gör det. Visst är det märkligt att nakna kvinnor förmodligen syns bättre i verkligheten än genom röntgenglasögon :D

Sony eller Hitachi kom ut med en videokamera häromåret som väckte visst uppseende då den påstods kunna filma genom kläder (IR). Det blev ingen skärpa men tydligen tillräckligt för att sätta fantasin i rörelse. Kameran drogs in och såldes aldrig i Europa fast intresset lär ha varit enormt :)
 
Kön
Man
En kamera låter bättre och mer modernt.

Ja som sagt så får man som ung kille se naket ändå utan röntgenglasögon. Jag var ute och fönstertittade i grannskapet när jag var ung. Jo, de är fult att göra det men så tänker inte en superkåt 13-14 årig kille. Och ja, jag fick se massor av helt eller delvis nakna kvinnor på det sättet. Allt från purunga "fjortisar" till kvinnor med rejäla hängbröst och feta lår. Och det var dessutom mer spännande än att köpa ett par glasögon för 19 kr på Hobbex.
 
Toppen