rövhålor

belysning

Ny medlem
Kön
Man
Hej, jag undrar om det nån mer än jag som älskar stjärthål? Jag blir så oerhört kåt av just stjärthål, så j*vla underbart att slicka ett vackert rövhål, även skönt att knulla röv. Ass to mouth är helt underbart, och sen kyssa bruden. Jag och tjejen leker alltid med hennes bakhål, hon älskar när jag slickar hennes rövhål, stoppar fingrar i henne där bak och sedan knullar henne i rövhålet. jag brukar tömma mig när jag är i hennes stjärt sedan sätter hon sig gränsle över mig och pruttar ur sperman ner i min mun sen kysser vi varandra. Finns det fler brudar som tänder på detta? eller är det bara jag som är "konstig" ??? Puss i rövhålet
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, för min del låter det där helt jävl osannolikt! Jag vet näml hur det känns o det är inte alls kul. Disgusting tycker jag oxå att det är att du i sådana fall tar ändtarmsbakterier o för över dem till hennes mun. Tycker du om smaken av avföring?! Nej, jag lutar nog åt att hålla med Skeda - känns inte trovärdigt detta, mera som en porrig fantasi...
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
okej, men vad är det som är oseriöst :S
det är språket..sättet du skriver på.
Jag har inget emot analsex eller att man slickar och leker där bak.
Men ditt sätt att skriva på fick mig att känna som att det var larv.
men ber om ursäkt om jag hade fel;)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Klart jag älskar mitt stjärthål!

Skulle vara en pina utan det och att gå omkring och vara skitnödig hela tiden!

Ok allvarligt då, inget för mig känns som det är kroppens avloppsledning man slickar i men vet att andra har en annan åsikt och respekterar den.

Sen har jag fått för mig att det är mycket "bak-terier'" där med *L*

Däremot älskar jag den kvinnliga kroppsöppningen strax framför nämda avloppsledning...*L* Och kan mycket väl sticka både tungan och annat i den...

Kramiz alla
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Analsex kan var skönt i sig men det som har varit i rumpan ska absolut inte in i munnen enligt mig.
...............................
Håller helt med om det! Och det jag menade var att jag inte kände för att slicka ett rövhål, men analsex är som jag tror (har inte provat *L*) en skön upplevelse.
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Jag håller med de som skriver här ovan om att det mest låter som en porrig fantasi. But let's face it! Det finns många som lever ut sina porriga fantasier, så det behöver inte vara oseriöst.

Däremot ser jag inte helt tjusningen i att slicka varandra i röven. Jag kan tänka mig att det kan kännas skönt i och med alla nervänder som finns där, men samtidigt tycker jag att det är lite avtändande.

Om man vill stimulera varandra i stjärten finns det andra saker att använda än tungan. Men vi tänder på olika saker, och det tycker jag man måste respektera. Särskilt i ett forum som detta!

Smaken är som baken. (haha vad vitsigt) :cool:
 

kille71

Medlem
Kön
Man
jag gå inte riktig igång på dina skildringar. Känns en aning äckligt. Jäcklar vad man kan få för dåligt andedräkt av det... :D
 

Wotan

Medlem
Kön
Man
Hmm, kan bara skriva under på skildringen I SAK. Däremot måsta jag instäma i Wildas kommentar om hur det är skrivet. Även om själva akten i sig är aningen skitig, snuskig eller hur man ska uttrycka det, måste det beskrivas med lite klass för att det ska funka. Retoriken är viktig när man bara har orden att tillgå.

Visst, det är en porrig fantasi. Men handen på hjärtat, hur många porriga fantasier har vi inte tagit till oss och älskar? Det finns många sätt att stimulera varandra i stjärten, men inget sätt blir så intimt och närupplevt som när tungan och ansiktet får uppleva det utan mellanhänder. Men det är klart, var sitter "jaget"? Därom tvistar de lärde...
 

Wotan

Medlem
Kön
Man
Oops, blandade ihop namnen. Är ju ny här så jag hoppas det ursäktas. Förlåt Skeda! Läste nyss en annan tråd och har inte lärt känna er riktigt än..:oops:
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Asså, jag tycker väl mig vara rätt fördomsfri...

Men tjena? Käka bajs? Var e de sexuella i de?
Dömer ingen efter sexuella läggningar, men var finns gränserna?
Hur mycke ska de tänjas på innan folk äntligen blir tillfredställda?

men som jag brukar säga till (de jag inte delar åsikt med), grattis och fortsätt göra dig själv lycklig, bara det inte skadar andra...
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Personligen tänder jag inte på det men alla är vi olika.
Jag har knullat en tjej i stjärten,men skulle nog inte vilja slicka henne därbak.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Stjärthål, jo har tjejen orkat göra rakningen hela vägen bak så är jag gärna och pussar och slickar henne där. En av mina hetaste fantasier är att i femdom bli tvingad att göra ett djupt asslick... [}:)]

Fast bara för att tjejen rakar sig hela vägen bak så är det inte säkert att dom är på asslick eller analsex. Man får trixa lite och vara lite på så brukar dom mjukna och nästan alla gillar det. Lite kul att dom flesta tjejer har lättare för tanken på kuk i analen än en tunga men det är nog mentalt.
 

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har blivit slickad därbak, men det var inte alls upphetsande. Gillar när fingrarna är där och leker, men förmodligen är det väl äcklads-känslan som dyker upp när det blir med tungan.
Analsex och fingrar - men ingen tunga där, om jag ska bli upphetsad
 

St-James

Ny medlem
Kön
Man
Ass to mouth var ju väldigt inne som företelse inom porren för ett tag sen men det har klickat av lite tycker jag. Nån gång har det hänt att en tjej sugit mig efter att vi haft analsex, och det var rätt upphetsande. Dock skulle jag inte vilja att nån gjorde det de gånger det luktar när man drar ut den. Då är min enda tanke att tvätta av kuken fortast möjligt. Jag är däremot helt för rövslick åt båda hållen. Slickar gärna en tjej i baken om hon är fräsch. Mig spelar det dock ingen roll om de är rakade eller inte, min min och Vulgus erfarenhet om kvinnors bakedelar kanske skiljer sig lite. De flesta orakade jag varit med har inte haft nått hår där i alla fall. Dock måste jag kommentera uttalandet:

"Fast bara för att tjejen rakar sig hela vägen bak så är det inte säkert att dom är på asslick eller analsex." Haha, är det säkert? Trodde att det automatiskt betydde att de ville ha kuk i röven! Man lär sig nått varje dag.

Jag älskar också när tjejen kryddar avsugningen med lite slick i baken, men då vill jag känna mig helt fräsch också.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
"Fast bara för att tjejen rakar sig hela vägen bak så är det inte säkert att dom är på asslick eller analsex." Haha, är det säkert? Trodde att det automatiskt betydde att de ville ha kuk i röven! Man lär sig nått varje dag.

Jaja, men enda alternativa anledningen att raka sig där, vilket är min egna anledning, är för att göra onanin lite fräschare. Om man varken använder analleksaker eller vill få asslick eller ha analsex ser jag inte anledningen att raka sig där. Det är inte det smidigaste stället att raka sig på :)
 
Toppen