Rabbit vs Eclipse

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
För att bra tag sedan var jag inne på Kondomeriet (i en av affärerna alltså, ej nätet) och skulle köpa min första Rabbit. Det visade sig att de inte hade den, utan hade något som heter Eclipse istället. Har alltså inget kaninhuvud med smö öron utan en delfin som stimulerar klitoris:

<center>http://www.lustjakt.se/Resources/Pictures/Products/300x400/10001.jpg</center>

Nu till min fråga: Är det någon mer som har någon erfarenhet av denna produkt? Och i så fall, tycker du också att delfinen är lite väl hårdhänt om man så säger. Det jag egentligen vill veta är om kaninen stimulerar klitoris lika hårt som denna gör, i så fall är inte kaninen någonting för mig.

Denna delfin tyckte jag bara kändes vass mot klitoris. Staven i övrigt är jätteskön, kulor som snurrar och allt, men just denna bit är jag inte så nöjd med. Jag kanske skulle frågat tjejen i Kondomeriet om hon verkligen hade testat den eftersom hon sa att de tyckte att den var bättre än Rabbit.
 
Kön
Kvinna
Jag upplever inte att rabbiten är för hårdhänt, för mig kunde den gärna vara lite mer aggresiv. Men vi är ju som olika där nere, tycker själv om att bli slickad rätt hårt också men det är ju inte alla som gör.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Det kanske är så att jag skulle testa en äkta Rabbit med du, Maree, borde prova en Pingvin. Den har en ganska vass näbb. Jag tycker att även den lägsta hastigheten är för hårdhänt mot klitoris. Känslig kanske...
 
Toppen