123fyrasju
Medlem
- Ålder
- 43
- Kön
- Kvinna
Challe, jag skulle inte kalla dig för en elak moderator, men definitivt en nitisk sådan. Om det nu är så besvärligt att folk diskuterar kinky-företeelser och inte enbart film i kinkykategorin kanske du kunde ha flyttat dessa trådar till en mer passande kategori istället för att radera dom? Jag tycker att det var extremt onödigt, det finns trådar som är mycket mer malplacerade, och du väljer att radera trådar som det diskuteras seriöst i trots att det inte finns något bättre alternativ för oss kinky än just filmforumet.
Det kanske hade räckt med att låsa trådarna om du inte kan flytta dom? [!] Eller så kanske du kan sitta och skriva alla inlägg, så är vi säkra på att ingen hamnar minsta lilla off topic.
Angående min slagsmålsfetischtråd så anser jag att du kunde ha kontaktat mig via pm och uppmanat mig att formulera mig tydligare i det inlägget, istället för att tvärt bara låsa tråden.
(Radera gärna det här inlägget också om det ligger fel, eller om jag bara varit dum som inte hittat de mot förmodan flyttade trådarna.)
Det kanske hade räckt med att låsa trådarna om du inte kan flytta dom? [!] Eller så kanske du kan sitta och skriva alla inlägg, så är vi säkra på att ingen hamnar minsta lilla off topic.
Angående min slagsmålsfetischtråd så anser jag att du kunde ha kontaktat mig via pm och uppmanat mig att formulera mig tydligare i det inlägget, istället för att tvärt bara låsa tråden.
(Radera gärna det här inlägget också om det ligger fel, eller om jag bara varit dum som inte hittat de mot förmodan flyttade trådarna.)