Raggningsrepliker

matrisen

Ny medlem
Kön
Man
Någon som känner för att dela med er av fungerande och icke fungerande raggningsrepliker?

Den mest välkända som funkar för mig är "Jag kommer att missa bussen, får jag sova över hos dig?".
Jag är alltid för snäll och låter dem sova över och det ena brukar leda till det andra. hehe (Har hänt typ 3 ggr.)

En raggningsreplik som inte går hem hos mig är när någon kommer fram och säger "du är söt". Dock funkar det om det är någon riktigt läcker kille.
 
G

Guest

Gäst
"Ska vi gå hem till dig eller mig och knulla?" funkar faktiskt som raggningsreplik nära stängningsdags, men bli inte förvånad om du får en örfil innan du får napp.
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
brorsan bjuder på en totalt misslyckad... en kille med GANSKA många innanför västen, går fram till en tjeckisk brud, i tjeckien och säger "tjenare kexet, står du här och smular". Som alla förstår fungerade den INTE.
 

wingmax

Ny medlem
Kön
Man
Skulle skoja med min fru en kväll i sängen, så jag sa

Fläk dej kvinna vi skall umgås!

mmmm, det blev inget den källen.
Hon var inte på skoj humör tydligen.
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
"Ska vi gå hem till dig eller mig och knulla?" funkar faktiskt som raggningsreplik nära stängningsdags, men bli inte förvånad om du får en örfil innan du får napp.

Det blir många örfilar men å andra sidan blir det mycket knulla också ! :D

"Tjena bruden, är du kladdig i fisken?" tillhör de sämsta men mest komiska replikerna som jag hört
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Ursäkta , jag har tappat mitt telefon nummer kan jag få ditt?

Jag har gått vilse vill du hjälpa mig....hem?
 
Toppen