Rak teknik - musar och pung

Tomas007

Ny medlem
Ålder
57
Kön
Man
Nu ska jag snart ta en dush, tänkte oxå raka pungen och mellan benen lite
tar alltid en ny hyvel, samt mkt skum, varmt vatten. Har en spegel som jag gränslar och ser hur lent och fint det blir mellan benen samt runt pungen, pungen drar alltid ihop sig så det är inga problem att raka den oxå. BLir alltid himla kåt avrakningen så det blir oxå en skönt runk till....
Ansar sen runt kukhuvudet, riktigt kort.
Använser sen bara en hudlotion...

Hur gör ni tjejer och killar...
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
De gånger jag brukar raka mig brukar jag göra samtidigt som jag sitter och gör "det stora" hehe. Tar en engångshyvel och bara kör på. Rakar först av håret däruppe. Sen rakar man pungen och det lilla som är på penis. Försöker även ta "rövbryggan" så gått det går. Visst, kliar och sticks lite efteråt, men det får man räkna med när man rakar sig torrt och inte smörjer in med nått efteråt.

Själv, är bäste dräng.
 

-XY-

Ny medlem
Kön
Man
Jävla psykfall. Om han inte har något bättre att göra i sitt liv har han inget liv. Fy fan vad omoget. Förmodligen är det en liten kille som tycker att det är jättekul men fattar inte att det är tråkigt och otroligt onödigt. Eller så är det bara en äckligt gubbjävel som har någon sorts fetish för goatskiten.:eek:

Hrm, känns roligt att någon annan nisse registrerat sig med nästan identiskt namn.. /:
 
Toppen