raka sig

tway

Ny medlem
Kön
Man
Tja..
Jag provade raka ballarna för första gången för typ en vecka sen....men jag ville inte raka mig helt kalt..typ ha lite "stubb" över penisen...men håret är så jävla vasst så de sticks och kliar som fan..nån som vet nått man kan göra emot det?
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Raka bort allt:) Finns ju inget skönare än att vara helrakad, o känslan vid sex är ju mycket skönare om partnern oxå e rakad.

Gift kille som ändå onanerar varje dag;)
 

Högerhanden

Ny medlem
Kön
Man
Gjorde exakt likadant. Man får härda ute ett par dagar, den slutar det att klia.låt bli att raka bort allt... Hellre hår än sår.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by tway

Falconpilz..när det börjar växa ut igen så sticks det ju igen som faen

Man vänjer sig och man får raka lite oftare, något som är bra att använda när man rakar är cilliconbasserat glidmedel i stället för rakskum eller rakgel.
 

1986

Medlem
Kön
Man
Originally posted by SonPari

har du mer än en balle? :D coolt

Det finns ju faktiskt dom som har det... Jag såg en video för nåt år sedan med en kille som hade två... Undrar hur det funkar när man onanerar t.ex... räcker det med att dra i den ena eller måste man dra i båda? Kan man "komma" med båda, eller bara den ena? Pissar man med båda två? Det skiljer säkert från fall till fall... Hur vanligt det nu är...
 

olli

Ny medlem
Kön
Man
va e ni för omogna töntar, fattar ni inte att ballarna syftar på "the balls" dvs kulorna, va nu de e får ni räkna ut själva, småbarn!
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
*heh*
Tänkte på dedär med "dubbelpipigt". Det borde ju upptäckas när killen e nyfödd, å då tänker väl såväl fantasilösa morsor som avundsjuka läkare : "Va fan vi opererar bort den ena..." Kvar blir den mindre "gulligare"...

Sedan när killen har kommit till åren och fattar att den ska användas till annat än att pinka me å får reda på att han faktiskt varit utrustad me T V Å ... [:(!] Skulle man bli förbannad eller lättad? Å vad skulle tjejer tycka om en me dubbla? Freaky eller naaajs?

mera kärlek
 

flot

Ny medlem
Kön
Man
Jag har en fråga om rakning, när jag rakar mig ovanför ballen så får jag röda prickar, vad jag förståt är detta för att huden blir irriterad?, men finns det något sätt man kan förhindra det?

Jag använder Mach 3 och rak gele.

Tack på förhand
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Då gör jag uppenbarligen rätt då :).

Rakar pungen med mach 3 och bara varmt vatten, med rakgelé så missar man gärna de lite mjukare håren. Sedan ansas resten med en trimmer till ungefär 1cm så det jämnas ut lite mot resten av kroppsbehåringen på ben och så. Brukar korta ner i armhålorna med, känns mycket fräschare så.

En juste metod för att bli av med hår på bröstet vore välkommen med? Ser så fånigt ut med det lilla jag har. Raka går ju helt bort, eppilator och vax ger röda prickar så det heter duga, noppa för hand tar sin lilla tid och hårborttagningcream verkar inte funka (iaf inte Veat).
 

hot30

Medlem
Kön
Man
hejsan alla jag är ny här , raka sig rules verkligen , så skönt.....brukar raka nästan allt och lämna en liten rand , ha det bäst alla så länge :D

me so horny
 

hot30

Medlem
Kön
Man
ett tips är att raka med hårs och alldrig mot hårs , då ska det nog lösa sig
Originally posted by flot

Jag har en fråga om rakning, när jag rakar mig ovanför ballen så får jag röda prickar, vad jag förståt är detta för att huden blir irriterad?, men finns det något sätt man kan förhindra det?

Jag använder Mach 3 och rak gele.

Tack på förhand

ha det bäst utan protest
 

ungdom

Medlem
Kön
Man
vaxa eller noppa skiten.. .då slipper man sticnkninagr och katt det kliar.. dessutom håller det mycket längre... men det komemr tillbaka..

är man bög för att man hjälper en kompis?
 
Toppen