Raka?

kåtidiot

Medlem
Kön
Man
Hur ska man raka könet bäst ? vart köper man rakhyvlar billigast ? någon som
har tips när man ska helraka sig där nere? (första ggn)
 

SnoppVictor

Ny medlem
Kön
Man
Hur ska man raka könet bäst ? vart köper man rakhyvlar billigast ? någon som
har tips när man ska helraka sig där nere? (första ggn)
Köp ett paket engångshyvlar. Sen kan du ju återanvända varje hyvel ett par gånger om du har lust, det är det billigaste.
Raka i duschen då det är lättast på alla sätt. Det absolut lättaste är om du använder raklödder men om du inte har eller orkar köpa det så funkar schampo utmärkt. Pungen tyckte jag var skitläskig att raka i början men man lär sig. Sen så blir huden väldigt irreterad efter de första rakningarna men vänjer sig sedan.
 
G

Guest

Gäst
Köp bra hyvlar och unna dej ett skönt moisturing rakskum. Raka dej i duschen så e huden mjuk och fuktad från början. Jag brukar alltid använd rejält med raklödder och sen får man ta det försiktigt och me tålamod... avsluta duschen och rakningen med smörja in kuken och pungen med after shave balsam och lotion... [^]
 

Smisken

Ny medlem
Kön
Kvinna
För att slippa "rakfinnar" köp typ alkogel eller liknande på apoteket och ha på efteråt, svider till lite lätt, men skönare och snyggare än rakfinnar ;)
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Jag kör med Hälsokost:)

Vetegroddolja i stället för raklödder. Engångsrakhyvel som jag slänger direkt!

Molkosan som man hittar i välsorterade hälsokostbutiker är mitt universalmedel.

Jag dricker det utblandat med vatten, jag baddar på myggbett, jag baddar bort vetegroddoljan efter rakning, jag droppar lite i badvattnet med mera! Superdunderbra helt enkelt!

len som en ****stjärt;)
 
G

Guest

Gäst
Har precis gjort det, får se om det blir bra eller om det fuckar upp sig^^ känns bra somfan nu iaf

Grattis! Som sagt kliar det i början så bli inte avskräckt. Vänta några dagar och raka dej igen. Sedan igen efter några dagar. Smörj med nån fet lotion efteråt. Du kommer bli frälst på rakat...
 
Toppen