Rakad eller hårig?

Kön
Man
Hmmm, ja slöa hyvlar ställer till mycket förtret. Minns när jag skulle raka mig i ansiktet första gången när jag var ung. Hade en gammal slö hyvel och tog i så hårt jag orkade. Oj vad mycket hud som följde med.

När jag rakade mig runt kuken första gångerna så gick det inte så bra. Men det var nog för att jag snålade och använde gamla hyvlar som jag använt till ansiktet.

Ja det viktigaste är ju att den biten blir bra där det är som skönast att smeka!

Smekte mig på nyrakad pung idag när jag runkade. Oj vad skönt det är när den är rakad. Kan tänka mig känslan som en tjej har när det är hårfritt runt fittan.

Huden veckar sig väl ganska mycket i ljumskarna, det brukar aldrig vara bra när man ska raka sig. Ungefär samma sak som när man rakar sig i ansiktet och ska raka sig på halsen....kan vecka sig och bli skärsår.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 
Kön
Man
Här är sidor med info och test av rakhyvlar till Rödluvan och andra intresserade av intimrakning!

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=280&a=118721 (test av engångsrakhyvlar)

http://manolo.se/index.php?cat=12 (handlar om rakning för män men en kvinna kanske också kan få tips)

Tillägg:

Tips till er som har nära till en Lidl-butik och begränsad eknonomi är att prova deras rakset med utbytesblad. Kostar 40 kr för 20 st rörliga dubbelblad inklusive ett gediget skaft, delvis i stål.

Jag har köpt en omgång och tycker att bladen rakar bra i förhållande till det låga priset.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

mr cosmo

Ny medlem
Kön
Man
har precis ansat ovanför kuken nu... har hyveln med mig.. läser här och smårunkar lite.... det blir lite lättare att raka runt kukskaftet, och pungen krymper ihop lite också... härligt.. blir lent och skönt.... jäkligt upphetsande..
 

tjek

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by kåtis19

heej, kom igen vad tycker ni.. ska tjejerna vara rakade??
ska killarna vara rakade??

Visst skall man ansa sig därnere, både killar o tjejer, finns inget som är så upphetsande som en rakad tjej....

tjek
 

tjek

Ny medlem
Kön
Man
Har rakt pungen i tio år nu och ansat överdelen, en självklar procedur en gång per vecka...

tjek
 

EriK3

Medlem
Kön
Man
Har funderat på att vaxa, men bor hemma än, och vad ska jag säga till föräldrarna?
-"har du köpt vax?"
-"Jaa..jag ska..äh..vaxa benen"
Nä det får nog vänta.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Nu har jag friserat kuken igen, och den är helt fri från hår härligt känsla med slät hud.:p:):p

Runkare
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
HeJ, du kan ju köpa dig en epilator som drar ut hårena med roten det har jag gjort helt OK. Dom första gångerna gör det lite ont men sedan vänjer man sig. Du kan pröva för resultatet varar lite längre än att raka kuken:):p:)
Originally posted by EriK3

Har funderat på att vaxa, men bor hemma än, och vad ska jag säga till föräldrarna?
-"har du köpt vax?"
-"Jaa..jag ska..äh..vaxa benen"
Nä det får nog vänta.

Runkare
 

galen

Medlem
Kön
Man
oja testade bara raka mig för att se hur det känndes och är så förjävligt skönt och med tanke på att jag gärna vill att tjejerna är rakande så kan jag ju inte annat än se till att det är på lika villkor.

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Välkommen i gänget med rakade kukar, hoppas att det blir en vana för dig nu:):p:)
Originally posted by galen

oja testade bara raka mig för att se hur det känndes och är så förjävligt skönt och med tanke på att jag gärna vill att tjejerna är rakande så kan jag ju inte annat än se till att det är på lika villkor.

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden

Runkare
 

galen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Wankie

Välkommen i gänget med rakade kukar, hoppas att det blir en vana för dig nu:):p:)
Originally posted by galen

oja testade bara raka mig för att se hur det känndes och är så förjävligt skönt och med tanke på att jag gärna vill att tjejerna är rakande så kan jag ju inte annat än se till att det är på lika villkor.

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden

Runkare

hahaa aaa varit med i gänget i ca 1,5 år nu så:)

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Bra:):p:)
Originally posted by galen

Originally posted by Wankie

Välkommen i gänget med rakade kukar, hoppas att det blir en vana för dig nu:):p:)
Originally posted by galen

oja testade bara raka mig för att se hur det känndes och är så förjävligt skönt och med tanke på att jag gärna vill att tjejerna är rakande så kan jag ju inte annat än se till att det är på lika villkor.

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden

Runkare

hahaa aaa varit med i gänget i ca 1,5 år nu så:)

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden

Runkare
 

galen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Wankie

Bra:):p:)
Originally posted by galen

Originally posted by Wankie

Välkommen i gänget med rakade kukar, hoppas att det blir en vana för dig nu:):p:)
Originally posted by galen

oja testade bara raka mig för att se hur det känndes och är så förjävligt skönt och med tanke på att jag gärna vill att tjejerna är rakande så kan jag ju inte annat än se till att det är på lika villkor.

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden

Runkare

hahaa aaa varit med i gänget i ca 1,5 år nu så:)

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden

Runkare

haha jupp

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 

Björnen

Ny medlem
Kön
Man
Ska en kille raka eller inte raka könshåren?

Jag har haft rakat men nu sa min flickvän att hon vill att jag ska låta det vara hårigt, det är mer manligt med hår tycker hon.

Vad tycker ni tjejer själv? Ska det vara rakat eller inte rakat?
Själv slutar jag för min flickväns skull.
 

Mr Nudie

Medlem
Kön
Man
jag skulle aldrig kunna sluta, inte ens om tjejen bad mig, tycker att håret är allt för obehagligt.. däremot så är jag inte helrakad heller..

Nudie är ett klädmärke, inget annat..
 

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
LIte ansat är ok, gärna oxå lite lent vid pungen men absolut inte helrakat, man vill ju ha en MAN och inge pojkslyngel...;)

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager innehåller bilder, inlägg, profiler, chat rum, sexblogg, kalender m.m
 

Jerkerboy

Medlem
Kön
Man
Brukar köra renrakat...men ska låte det växa ut nu ett tag...det blir ganska sexxigt med buske igen när man inte haft det på 2 år.

"Jerk for your life"
 
Toppen