Rakad eller hårig?

haja

Ny medlem
Kön
Man
Fittan ska vara helrakad, är så sexigt med alla helrakade fittor på nakenbad där man ser allt.
 

Chan

Medlem
Kön
Man
rakat ...är skönast...på henne....för mig vill säga....då man slipper hår vid oralt...jag har också rakat mig...vilket ger en extra kick...men det kan medföra vissa komplikationer...då jag inte vet hur vanligt det är ...om killar rakar sig...
Jag glömde i alla fall bort mig....
Som tur var....på en camping...i en allmän dusch...
att jag var rakad...men jag tror att alla...som var där....blev varse...om min belägenhet...

Ni skulle sett dom yngre killarna...
Pinsamt...men kul så här i efterhand...
 

Porrpung

Ny medlem
Kön
Man
Har precis provat raka pungen (sedan ett par veckor). Ganska häftigt men lite pilligt att göra :)
Jag trivs bra med frisyren iaf.

När det gäller kvinnors rakning tycker jag att helrakat är både trevligt att se på att avnjuta så att säga. Fast lagomt med hår är också helt okej.
Det börjar väl bli lite exotiskt och spännande med orakat snart kanske ;)
 

Trinidad

Ny medlem
Kön
Man
Jag gillar när kvinnor har sparat lite hår i form av en sträng ovanför fittan.
Själv är jag helrakad ;)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Välansat och kortklippt. Gärna lite friserat i kanterna = smalare sträng. Ingen jättebuske och inte rakat, men om det nödvändigtvis måste vara det ena eller det andra föredrar jag buske framför slätrakat. (Fast å andra sidan är jag inte så kräsen ;) - det mesta går ganska bra)
 

Nudillo

Medlem
Kön
Man
Jo på tjejer så ska det ju ändå vara väl friserat, man vill ju faktiskt inte ha en massa hår i maten.
Själv e ja rakad och märkte lite av samma sak som Chan allmän dusch, fast det var på en marina, man vet ju inte hur mycket de andra tänker på det men om man ska utgå fårn vad jag såg där så är det inte vanligt att man rakar sig. Det är ju faktiskt omöjligt att undgå att se vad andra i duschrummet har för utrustning.
 

Jimbo

Ny medlem
Kön
Man
Jag känner mig minst sagt udda efter att ha sett era inlägg. Jag tänder extremt på håriga underliv (Tjejer). Tycker rakat är tråkigt, ja direkt avtändande då alla skavanker syns dvs färgskiftningar i huden, husirritationer mm mm. Ska jag tända på en rakad mus så måste "den" vara otroligt välskapad samt att tjejen ifråga måste vara vansinnigt snygg. Dessa krav är direkt orimliga varför jag föredrar orakat. Sluta raka er, nöj er med att ansa!
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Välansat duger utmärkt, gillar lite kort behåring. Men rakade blygdläppar är mysigare att pussa och känna på. :p
 

Hansa

Ny medlem
Kön
Man
Tjabba kompisar...min tjej har helrakat..men hon har jättestora blygläppar som hänger ner då... O det älskar jag!!!! (fattar inte tjejer som vill förminska dom goa...nä tjejer det är råfel tycker jag vad tycker ni????)
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Spara en välansad landningssträcka ovanför springan för tjejen, man vill ju se att hon är könsmogen utan behöva ta blicken från härligheten.

Själv fixar jag till pungen med hyvel varje morgon, och ansar ner resten med trimmer till dryga centimetern nån gång per vecka. Verkar vara uppskattat, och jag gillar det själv, så det lär jag fortsätta med.
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Var kanske ett år sedan jag bestämde mig för att raka pungen... Sen dess gör jag det regelbundet. Det hinner väl bli kanske 3 mm mellan gångerna som max, men aldrig längre. Jag friserar även rätt rejält ovanför kuken (10 mm eller så), och rakar kukskaftet. Putsar också till den annars ymniga raggarsträngen, men inte så att det syns att den faktiskt är friserad. Ser bara mindre hårigt ut.

Efter att jag börjat har jag väldigt svårt att tänka mig att gå tillbaka till full behåring. Det känns rätt ofräscht att vara alldeles hårig och dan, och mkt skönare och snyggare utan. :p

Hur ser ni på det hela? Nån som "tröttnat" och gått tillbaka till naturens eget ideal? Både killar och tjejer får svara. ;)

Självklart skulle jag sluta raka mig om jag hade en flicka som ville att jag lät bli.
 
Toppen