Rakade fittor och pungar....

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
ja rakar pungen o kuken 1 gång i veckan, oftast på en freda, för på helgerna festar man o man kanske får oväntat besök, då är det skönt o veta att man har rakat sin pung o kuk, för hellre det än en stor buske :)
 

eve

Medlem
Kön
Man
Jag rakar mig efter duschning. Har provat både med och utan skum. Det viktigaste är att bladet är vasst. Skum kan göra det svårt att få bra grepp när man ska raka blygdläpparna. Allt blir ju så halkigt. Det är viktigt att inte ta för många tag på samma ställe för då blir det sår och det känns inte med en gång. Kommer efter en stund. AJ!

Är det nån som har provat hårborttagningskräm? Jag har provat vax en gång och jag trodde att all huden följde med. Aldrig mer!
Originally posted by Greg Mård


Hur rakar ni? Rakhyvel bara eller?

Jag har föreslagit det för tjejen och hon vill testa (yes! :D)
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Eve. Jag kunde rekommendera dig att söka vidare om effektiva krämer och andra metoder på sajten: www.wnn.nu/UK/welcome.html

Det är en sajt för smoothie. För oss som gillar att sola rakade. Jag har själv haft rakad lem och pung i sex år. Har hittat en mycket effektiv rakapparat som fungerar jättebra på mig. Rakar mig varannan dag. Tycker det är en skön upplevelse och pirrar så gott när man sätter rakapparaten mot lemen....

Du kan också pröva att bli medlem i gruppen: http://groups.msn.com/rakstugan/_homepage.msnw?

Den är för oss rakade nudister. Här finns en del tips på effektivaste rakning.

Lycka till Eve!

Kram!

Rakad, har slät hud och gillar att solanaken. Är svag för rakade tjejer och älskar att onanera med tjejer - på stranden!
 

hot30

Medlem
Kön
Man
självklart gör jag det :D as skönt ju , brukar raka till en liten 4 kant ovanför snoppen , känns så jäkla rent och fräsht liksom

ha det bäst utan protest
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Rakar mig alltid, mest för att snoppen ser lite större ut då :) Mer att dingla med helt enkelt. Har dock inte legat med nån tjej som rakar sig, fast jag tro rjag skulle föredra det.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Pungen hålls len, ansar till runt en centimeter ovanför och runt. Håriga ben, så att raka helt skulle bara se fånigt ut. Bara vatten och en mach-3 funkar fin fint.

För musarna så föredras en väl ansad kortklippt frisyr, eller helrakat. Hur kul som helst att leka sig fram mot målet med tungan på en nyrakad mus.
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Hur vanligt är det att tjejer rakar musen? Själv har jag aldrig sett en rakad mutta, men flera av mina polare menar att säkert hälften av tjejerna runt 18-19 rakar sig idag. De rakar sig själva, precis som jag, så rakade snoppar har man sett en del. Men musar?
 

Dasen

Medlem
Kön
Man
Han alldrig var med en helt rakad tjej någon gång heller. Tycker det ser ut som en liten unge om det inte finns någon liten toffs.
Klart det ansas.

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 

jumbo

Ny medlem
Kön
Man
Har rakat pung och penis i snart 8 år nu. Då för 8 år sen var det en ganska ovanlig syn.... för att inte tala om rakade musar! Den första jag stötte på med rakad mus var min fru som jag träffade för 4 år sen. Innan dess var det lika ovanligt som att hitta en nål i en höstack.

Nu till min fråga: Hur vanligt är det idag bland tjejer? Vad säger ni tjejer som ser varandra i duschrum och liknande? Hur tidigt börjas det?

Hör historier från de yngre kollegorna på jobbet att de knappt ser ngt annat nuförtiden... stämmer detta???
 

emildenkåte

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Cissi

För visst är det skönt när man nyrakad glider över ett svullet ollon och onanerar precis på ollonet tills det går, eller att känna en nyrakad pung gnida mot fittans undre del eller i handen.

Jag sätter mig grensle i badkaret och löddrar in hela fittan och som någon skrev så ska bladet helst vara nytt men finns det inget nytt får man taga vad man haver.

Rakar mig ca 4 ggr i veckan och varje gång jag rakar mig blir jag upphetsad. Inte av att se mig själv raka mig utan av att känna hur ren och len jag blir. Blickar jag samtidigt ner mellan benen medans jag rakar bort strån så kan det vara ganska eggande ibland att se hur klittan växer sig utanför läpparna av bara beröringen och det slutar alltid med att jag sätter mig och särar på benen i badkaret, låter ett finger med lätt, lätt beröring fara runt över klittan, in i musen och dra upp safterna över den jättesvullna klittan för att sen försvinna i en jättekraftfull och pulserande orgasm som liknas vid sprutorgasm.

Rakar ni era pungar? japp de gör jag!! :) hhehe sexig_emil@hotmail.com
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Cicci-
Passa dig för ingrodda hårstrån. kan vara plågsamt.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
tycker detär härligt när båda är rakade eller har tatt bort könshåren helt. Både jag och min partner har tagit bort alt hår det är härlgt när vi hjelper varandra att ta bort det.:D:p

Kåt runkare
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag rakar pungen och skaftet sen en tid tillbaka. Brukar bli 1-2 gånger per vecka. Tyvärr har jag ingen flickvän som får se resultatet :unsure:
 

Välhängd

Ny medlem
Kön
Man
Det verkar som att dom flesta här iaf på ngt sätt underhåller sin "kalufs". Själv så har jag aldrig gjort det med funderar på att testa. Kan ju inte direkt säga att det är sådär jättevanligt tycker jag, Har tex. aldrig sett någon rakad på Gymet. Men men..... Sånt är livet.

Vi (jag & min sambo) har pratat om det ngn gång och hon tycker att det är löjligt att raka sig. Hon har förvisso aldrig provat men hon är nog svår övertalad. undrar om man skulle ta och raka sig helt och överaska henne nästa gång vi har sex... undrar hur hon skulle reagera......
 

johance

Ny medlem
Kön
Man
Jag rakar pungen och kukskaftet för att det är så skönt att vara snygg i byxan. Tjejer vill jag oxå ha helt rakade, det blir så skön känsla då man är där och far runt med tungan, det är inte så gott med hår i munnen. Så fram för ännu mer rakade tjejer! / Johan
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag tror inte det är så vanligt som alla vill tro. Visst, jag och ett par av mina väninnor är rakade/ansade. Men på badhuset ser jag max en av tio som är det... alltså kanske mycket snack och lite verkstad?

all you need is love
 
Toppen