Rakade kukar och andras komentarer...

Kåtpite

Ny medlem
Kön
Man
Tjena, jag är en bi kille på 15år...
själv har jag rakat mig i ett par år och nu undrar jag:

1.rakar/har du rakat kuken och i så fall när började du...
2.har du fått komentarer av andra pga. det?

själv så har jag fått blickar och lite komentarer i början men sedan ledde det facktiskt till att flera i min klass har rakat siug helt eller börjat ansa...kul tycker ja, kliet och svedan går ju över så småningom precis som i ansiktet...

runksugen
 

sanlar

Ny medlem
Kön
Man
Halloj, jag slätrakar kuken helt sen några år tillbaka. Jättehärlig känsla att vara slät och len.
I början kände jag blickarna på gymmet, ingen har kommenterat men en del glor. De kommentarer jag fått är i sexuella relationen med tjejer men bara positivt, känns som domflesta tänder lite extra på släta kukar
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Rakar o ansar. Ser ju snyggare ut. Kliet förebygger jag genom att smeta på lite Mildison så kliar det inte. Finns på Apoteket.
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Jo jag rakar mig ibland och har gjort det sen 13-14 års åldern.

Idag är det mode att raka sig varför jag på sin höjd upplever lite blickar men sen är det bra.
 

Jerkerboy

Medlem
Kön
Man
1.rakar/har du rakat kuken och i så fall när började du...

JAAAA!!! jag rakar kuken och har gjort det sedan den dagen som jag fick hår.

2.har du fått komentarer av andra pga. det?

Jo! det har väl blivit endel under tiden...men det skiter jag i...
 

anagram

Medlem
Kön
Man
1. Jag rakar pungen ofta och ansar runt kuken lite då och då, ibland händer det att jag slätrakar allt, det är skönt. Började göra det för några år sedan.
2. Ja, det har jag fått, mestadels god kritik. När jag gick i gymnasiet kom det ut till några tjejer i klassen att jag gjorde det. Tjejerna vill se så på en studentfest visade jag helt enkelt vilket tjejerna tyckte mycket om (knullade med en av dem senare under kvällen :D).
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
1.rakar/har du rakat kuken och i så fall när började du...

Jag rakar pungen och skaftet sen en tid tillbaka. Jag gör det 1-2 ggr per vecka.

2.har du fått komentarer av andra pga. det?

Nej. Jag badar bastu med farsan, men han har då inte sagt nåt.
Jag har tyvärr ingen flickvän som har fått se resultatet.

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja jag tar bort håret på kuken det har jag gjort i mer än 15 år. visst har jag fått kommentarer både positiva och negativa, men i detsenaste så är det flera som tar bort håret på kuken. Tycker det är härligt med en hårlös kuk:D:p:D

Kåt runkare
 

hot_rod

Ny medlem
Kön
Man
Lämnar kvar en liten "mustasch" en bit ovanför kuken lika bred som pungen. Ljust nu är den blekt - askblond.
Fast jag rakar inte längre. Jag plockar med pincett. Huden håller sig slät och len mycket längre, eftersom man rycker ut flera milimeter hår som finns under ytan. Sen blir det ingen stubb heller när de tunna spetsarna väl kommer fram.


/Just your average horny little devil
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har rakat mig helt slät i ca fem år.

Kommentarerna har bara varit positiva! Jag har till och med fått spontana kommentarer från tjejer på nakenstranden.
 

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag rakar hela min pung och ser till att ha välansat hår uppepå. Började väl runt 16 år. Märkte att det blev skönare att runka och framförallt skönare med sex. Både de killar och de tjejer som jag har haft sex med har alltid varit rakade - mycket skönare så!
 

Linde

Ny medlem
Kön
Man
Jag är helrakad, har gjort det i 10-15 år. Har inte fått andra kommentarer av de jag har haft sex med än att de har gillat det. Men jag kan berätta om en händelse på ett badhus. Jag är helt straight, men lite exhibitionistisk. Så när en kille kollade väldigt mycket i duschrummet tänkte jag att det är väl okej, men efter ett tag kändes det väldigt konstigt. Men kanske åkte han hem och rakade sig och någon fick glädje av det. :)
 
Toppen