rakade, tjejer?

mr_nitrous

Ny medlem
Kön
Man
Gillar ni annars att raka nån annan......d e juh otroligt upphetsande att raka tjejen...känns som om nåt ska explodera där nere när man måste väntan före d att man får en nyrakad mus att leka med...då om nån gång så e d mycke pre-cum...:oops:
 

Sexadept

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Nope, gillar inte "babylooken":D men trimmar såklart!

Jag vet inte om du menar "babylooken" som något positivt eller negativt. Däremot tycker jag det är märkligt att det av vissa ses som lite fult att tycka om en rakad mus (jag gillar alla sorter!) för att det på något sätt skulle vara lite perverst och påminna om småflickor. Det vill jag å det starkaste dementera. Jag tänder inte för fem öre på barn och jag mår illa av att det finns såna som gör det, men däremot kan en rakad mus vara oerhört eggande av helt andra orsaker.
 

mr_nitrous

Ny medlem
Kön
Man
Alltså grejen med att raka sej där nere/eller för den delen att någon annan gör det, betyder juh inte att man tänder på barn.....jag gillar om det är rakat för att det är lite trevligare att ge oral-sex då...och är båda riktigt nyrakade/vaxade såå känns det annorlunda....lite mjukare.. ;) sen ibland kan d va riktigt upphetsande med lite "frisyr" där ner.
 
Toppen