rakat idag?

r

Medlem
Kön
Man
Hur är det egentligen idag? Här på ona har ju de flesta ansat eller rakat vad jag förstår, men ute i Sverige då? Det skulle vara kul att få lite info om hur många som sköter sitt underliv på något sätt. Kanske erfarenheter från dusharna?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hur är det egentligen idag? Här på ona har ju de flesta ansat eller rakat vad jag förstår, men ute i Sverige då? Det skulle vara kul att få lite info om hur många som sköter sitt underliv på något sätt. Kanske erfarenheter från dusharna?


Du får förlåta en trögfattad, men jag har feber idag och förstår inte hur du skall nå andra än alla på ona... när du ställer frågan här?
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Vi på Ona.... får väl agera spanare och rapportera vad vi ser ute på stan. Var i simhallen idag. Såg ett gäng på 3-4 killar i 17-18-årsåldern. Alla var rakade. Snygga att se på! En man i 65 årsåldern också rakad och heltäckande solariebränna. Några män med vildvuxet buskage, ser inte så snyggt ut. Också jag själv ansad.
Tjoho!
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Oj jag glömde visst. Solariemannen hade piercing i bröstvårtan och på förhuden.
Han fick smekmanet Polettmulatt p g a sin fina kroppsfärg.
 

nursesaris

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag & de flesta utav mina kompisar är födda på 80talet.
Och vi 80talister är till ja, vad jag märkt 90% av fallen rakade eller väldigt väldigt ansade.

Själv kör jag ALLTID helrakat.
 

KjellG

Medlem
Ålder
69
Kön
Man
Jag har kört med helrakat höftparti de senaste 15 åren. Underhåller rakningen också. Att vara slätrakat gör att beröringen av andra händer känns skönare. Också när jag låter mig runkas av av någon annan person.

Att vara slätrakad gör att det känns extra skönt när jag knullar på en tjej/kvinna bakifrån. Det blir sådan extra skön hudkontakt mot hennes stjärthalvor när jag juckar på henne bakifrån och mot fittbuken när även tjejen är slätrakad mellan benen.

Då jag är Bi låter jag de killar/män som vill spruta tillsammans med mig, tömmer dom sig över stjärthalvorna. Känns extra skönt när det är slätrakat.

Och om man ska slicka-/suga av någon, vem f-n vill ha hår i maten ?
 

tunnluft

Medlem
Kön
Man
Jag rakar bort allt hår runt kuken emellanåt men just nu är jag ganska lurvig. Jag har däremot aldrig rakat benen. Hörde på radion att de flesta tävlingscyklister brukar raka sina ben.
 

string

Ny medlem
Kön
Man
Jag rakar bort allt hår runt kuken emellanåt men just nu är jag ganska lurvig. Jag har däremot aldrig rakat benen. Hörde på radion att de flesta tävlingscyklister brukar raka sina ben.
Prova vet ja
det känns härligt efteråt
 

Foxxxman

Medlem
Kön
Man
Brukar alltid raka till porslin å så låter ja det växa ut lite å så brukar ja forma olika mönster bara för att göra gråa vardagen intressant. Har rakat arslet oxå men gillar int när det blir stubb där. Man borde kanske vaxa eller liknande. Har fundera på att raka bort allt hår från benen och skinckorna faktist.
 
G

Guest

Gäst
Öhmm... svårt å säga men hos killar e det nog väldigt vanligt. Mycket en generationsgrej tror ja. Alltså på gymnasiet var väl typ 6-7 stycken rakade men nu när man e på gymmet verkar typ de flesta killar under 25 rakade... i dag tror jag det går neråt i åldrarna... vet flera kompisar som 90:eek:r och 91:eek:r och där verkar det helt självklart att va helrakade...

tjejer under 25-30 verkr me vara rakade, de flesta
 
Toppen