Rakat könshår

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Rakade könshåret häromkvällen, har inte gjort det sen jag var yngre. Hade ganska mycket och yvigt könshår, inte så snyggt. Genast såg kuken så mycket större ut efter rakningen, blev en skön runk efteråt.
Hur många av er andra brukar raka sig och hur mycket? Vad gillar ni bäst, fullt utvuxet, ansat eller rakat? Själv tycker jag ansat är bäst med lite hår kvar ovanför roten. Känns lite barnsligt och omanligt med helrakat.
 

Jerkerboy

Medlem
Kön
Man
jag rakar mig varje gång som jag duschar, för då får man inga röda prickar efteråt. Jag tycker om att vara helrakad, jag tycker att det är sexigt med en helt kal penis..

Jerk for your life.
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Jag rakade precis allt könshår bort med rakhyvel då jag var på semester i somras... det stämmer Janne, kuken såg mycket större o finare ut efter det, dessutom en mycket fräschare o luftigare känsla, mycket skönt!
 
Kön
Man
Jag rakade mig nyss i duschen. Rakar mig på hela pungen och lite på sidorna. Behåller det som växer ovanför roten men ansar ner det kort med trimmer. En gång har jag provat att vara helt rakad men det kändes inte bra. Som Janne99 skriver så kändes det konstigt. Jag kände mig som en liten pojke som inte fått fjun runt penisen.

Jag tycker att det är skönt att vara delvis rakad. I perioder har jag varit helt orakad men tröttnat på håret och rakat bort igen. När jag runkar smeker jag pungen och det är skönare när det är rakat.



[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Smeka pungen är verkligen skönt. Gillar att få den slickad också när jag får oralsex och då är det inte så skönt för ens partner om det är hår i vägen.
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Helt rent och väldigt lent !

<center>Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Jag föredrar att min man inte rakar sej. Skulle ju se fånigt ut eftersom han har hår överallt annars på kroppen. Jag tycker hår är manligt. Motsatsen till manligt är ju kvinnligt och själv är jag renrakad och trivs utmärkt med det. Det vet jag att min man gör också.
 
Kön
Man
Tilda:

Jag håller med dig om att det ser lite löjligt ut med rakat på en man om resten av kroppen är rikligt behårad med mörkt hår. Då ser det bättre ut och är manligare med hår även runt snoppen.



[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

anagram

Medlem
Kön
Man
SKa hoppa in i duschen snart och renraka mig, inte gjort det på ett ta nu. Ska bli härliugt och det lär resultea i ännu ett runk.
 

sanlar

Ny medlem
Kön
Man
Asskönt att vara helslät, rakar varje dag men mac3, älskar kala kukar och helsläta musar- härligt att slicka och bli slickad när man är slät.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Håller med dig här:):p:)
Originally posted by sanlar

Asskönt att vara helslät, rakar varje dag men mac3, älskar kala kukar och helsläta musar- härligt att slicka och bli slickad när man är slät.

Runkare
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Tilda

Jag föredrar att min man inte rakar sej. Skulle ju se fånigt ut eftersom han har hår överallt annars på kroppen. Jag tycker hår är manligt. Motsatsen till manligt är ju kvinnligt och själv är jag renrakad och trivs utmärkt med det. Det vet jag att min man gör också.

Men jag skulle nog allt vilja ha en rakad pung i alla fall. Är ju så härligt att slicka och suga även där, mycket gärna när den är rakad!

Fast smaken är såklart olika och nej, jag bangar inte även om mannen inte är rakad, GIVETVIS!


Förövrigt, har också provat att raka bort allt hår någon gång, men det både ser och känns jättekonstigt tycker jag. Så lite hår får allt li kvar.
 
Kön
Man
Jag har också provat att raka bort allt könshår men jag tyckte också att jag såg konstig ut.

Så då fyller ändå könshåret en sorts funktion då? Att det är estetiskt tilltalande att delvis ha könshår!? Tycker som du Rödluvan, att det är bäst att ha lite trimmat hår kvar längst upp.

Inom porren ser man ju faktiskt ofta kvinnor med helrakat runt könet. Däremot är det väl ovanligt med män som har helt rakade kön i porrbranschen.


[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
Jag provade första gången i våras att raka pungen och har gjort det en eller två gånger till sedan dess. Det känns verkligen helmysko när det börjar växa ut igen, kittlas!

Jag är också rätt hårig, åtminstone på benen och en bit upp på magen, så jag vet inte hur tusan jag skulle kunna få till det snyggt att raka runtikring, vilken väl är det som fått mig att avstå. Vad gäller penis provade jag en gång men huden är så tunn där så det blir bara sår. Dessutom blev det stickigt och dant, jag hittade ingen bra teknik. Den har faktiskt hår ända upp till 3-4 cm från ollonet, även om det är tätare längre ner. Det blev inte alls skönt att onanera, och jag kan bara tänka mig hur det skulle vara för en tjej att få den i sig... ajajaj!

Vore tacksam för tips om hur man rakar penis på ett vettigt sätt. Skulle vilja testa!
 
Toppen