Rakning under skoltiden

bamseman

Medlem
Kön
Man
Nu är jag tillbaka! :D

Jag kan lungt säga att jag är helrakad sen ett långt tag tillbaka och allt fler i klassen är det också!
 

evil knievel

Medlem
Kön
Man
En ganska "kul2 grej att det idag är helt normalt att visa sig typ i gymduscharna när man helrakad både som kille och tjej men märker att de gånger jag som kille tar fram rakskumsflaskan och hyveln och gör min rakning offentligt är det lite over the line. Är iaf få som gör det.
Inte alla tjejer som gillar att andra tjejer rakar sig så offentligt iofs men det är betydligt mer accepterat. Killarna gör liksom bäst i att sköta rakning och intimvård hemma...:)
Kom att tänka på detta häromdan. När man är på gymmet duschar man ju oftast där och inte hemma. Skulle ju va smidigt att raka sig där nere också samtidigt, men jag kan ju tänka mig att man skulle få en hel del blickar... Vet inte om jag skulle våga göra något sånt.

Gör du det ofta, vulgus? Vad blir reaktionerna?
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Jag tränar tre morgonar i veckan och om det inte är utgång eller annat på kvällen blir det dagens enda dusch, alltså rakar jag mig...
Blir inga reaktioner i stort sett, jag vänder mig innåt väggen och använder rakskummet och är klar på under minuten...
Tror inte nån ens reagerar på alla som är rakade

Kom att tänka på detta häromdan. När man är på gymmet duschar man ju oftast där och inte hemma. Skulle ju va smidigt att raka sig där nere också samtidigt, men jag kan ju tänka mig att man skulle få en hel del blickar... Vet inte om jag skulle våga göra något sånt.

Gör du det ofta, vulgus? Vad blir reaktionerna?
 

evil knievel

Medlem
Kön
Man
Oj, efffektivt, vulgus! ;) Jag skulle nog behöva stå där och fumla i typ 5-10min, och det är ett rätt "öppet" duschrum också så det är inte så enkelt att inte visa vad man gör.

Det är väl inte så mycket mer att göra än att raka allt hemma, för det känns ju verkligen inte allmänt accepterat att göra det på gymmet.

Med tanke på blickarna man får från vissa verkar det ju även inte vara speciellt accepterat att ens visa sig helrakad på gymmet.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Oj, efffektivt, vulgus! ;) Jag skulle nog behöva stå där och fumla i typ 5-10min, och det är ett rätt "öppet" duschrum också så det är inte så enkelt att inte visa vad man gör.

Tja, man får ju snitts på det med tiden :) Framförallt så behöver man inte vara jättenoggran varje gång. Räcker med att få bort det mesta stubben. Är jag hemma är jag noggrannare

Med tanke på blickarna man får från vissa verkar det ju även inte vara speciellt accepterat att ens visa sig helrakad på gymmet.

Äh, det ska du ignorera
 

Ritza

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag, som tar studenten nu iår, tänkte faktiskt på det häromdagen...
Det är väldigt skiftande "frisyrer" i min klass... Allt ifrån naturligt till helrakat... Fast det sista var det rätt ovanligt med, och några (som jag faktiskt aldrig sett innan) hade rakat på vulvan men orakat på blygdläpparna (och då snackar jag inte trimmat utan full out).
Men jag tyckte det var rätt skönt att se att alla gjorde vad de ville :)

Och till vulgus och ni... VARFÖR raka offentligt? :p
Jag har aldrig sett en tjej göra det bland folk, och jag hade nog inte uppskattat det heller... En massa avrakade könshår på golvet i en offentlig dusch... usch :eek:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag, som tar studenten nu iår, tänkte faktiskt på det häromdagen...
Det är väldigt skiftande "frisyrer" i min klass... Allt ifrån naturligt till helrakat... Fast det sista var det rätt ovanligt med, och några (som jag faktiskt aldrig sett innan) hade rakat på vulvan men orakat på blygdläpparna (och då snackar jag inte trimmat utan full out).
Men jag tyckte det var rätt skönt att se att alla gjorde vad de ville :)

Och till vulgus och ni... VARFÖR raka offentligt? :p
Jag har aldrig sett en tjej göra det bland folk, och jag hade nog inte uppskattat det heller... En massa avrakade könshår på golvet i en offentlig dusch... usch :eek:

Hur tusan såg den musen ut? rakad frampå & Hårigt på blygläpparna... det kan inte varit snyggt...
 

Ritza

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jaa, precis så Doc, det var väl för att hon såg rakad ut med bikini... Men fortfarande ha kvar håren som "skydd"
Och det var flera med :p

Njae, det var väl inte något jag tyckte var snyggt, jag skulle valt tvärt om, om det ska vara hår... Men smaken är som baken ;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
då hade hon väl ingen kille....!?

för det måste ha sett grymt osexigt, konstigt ut med just den kombinationen...

mmm, smaken är som baken...
 

Ritza

Ny medlem
Kön
Kvinna
Alltså, hon har rätt många killar vad jag vet :p Hon är en av de populäre tjejerna... Men jag vet inte vad de tycker om det, vet bara att jag blev något förvånad... :sleep:
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Det har jag varit med om för några år sen. Alltså att tjejen var rakad ovanför könet men hade hår kvar på blygdläpparna. Jag fattade inte vitsen med det. Minns bara att det var jobbigt att slicka för allt hår. Tipsade henne om att hon skulle raka sig även där ifall det var något hon hade misat att man kunde göra. :D
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tror det kan vara en ovanegrej också. Jag gjorde inte riktigt så men nästan första ggrna jag rakade mig. Jag rakade sidorna och en aningen mer, och rundade av där längst uppe. Sen ansade jag lite också.
Man är som rädd för att man ska skära sig på blygdläpparna och gör man det nära slidöppningen får man garanterat svamp, för den naturliga svampen där nere bara älskar sår!
Jag fick skavsår av tampongsnöret för inte så länge sen, jag råkade placera det lite tokigt innan ridningen, så knuten hamnade längst ner på blygdläppen just bredvid slidöppningen, snacka om att det inte tog lång tid innan det kliade förskräckligt mycket där nere.[:(!] Nu är jag extra noga med vars jag placerar tampongsnöret innan ridningen![}:)]
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Det har jag varit med om för några år sen. Alltså att tjejen var rakad ovanför könet men hade hår kvar på blygdläpparna. Jag fattade inte vitsen med det. Minns bara att det var jobbigt att slicka för allt hår. Tipsade henne om att hon skulle raka sig även där ifall det var något hon hade misat att man kunde göra. :D

En sån förtjänar inte sex... skulle aldrig givit henne oralt
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Jag, som tar studenten nu iår, tänkte faktiskt på det häromdagen...
Det är väldigt skiftande "frisyrer" i min klass... Allt ifrån naturligt till helrakat... Fast det sista var det rätt ovanligt med, och några (som jag faktiskt aldrig sett innan) hade rakat på vulvan men orakat på blygdläpparna (och då snackar jag inte trimmat utan full out).
Men jag tyckte det var rätt skönt att se att alla gjorde vad de ville :)

Och till vulgus och ni... VARFÖR raka offentligt? :p
Jag har aldrig sett en tjej göra det bland folk, och jag hade nog inte uppskattat det heller... En massa avrakade könshår på golvet i en offentlig dusch... usch :eek:

För att jag kanske har gymmets duschar som enda dusch flera dagar i rad... dessutom blir det inget hår på golvet... det blir småstubb på sin höjd som åker ner tillsammans med allt rakskum
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det har jag varit med om för några år sen. Alltså att tjejen var rakad ovanför könet men hade hår kvar på blygdläpparna. Jag fattade inte vitsen med det. Minns bara att det var jobbigt att slicka för allt hår. Tipsade henne om att hon skulle raka sig även där ifall det var något hon hade misat att man kunde göra. :D

En sån förtjänar inte sex... skulle aldrig givit henne oralt


:cool: Vilken tur att smaken är som baken;)
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Det har jag varit med om för några år sen. Alltså att tjejen var rakad ovanför könet men hade hår kvar på blygdläpparna. Jag fattade inte vitsen med det. Minns bara att det var jobbigt att slicka för allt hår. Tipsade henne om att hon skulle raka sig även där ifall det var något hon hade misat att man kunde göra. :D

En sån förtjänar inte sex... skulle aldrig givit henne oralt

Om jag hade tänkt efter så hade jag ju föreslagit att jag kunde raka henne ordentligt först. ;)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Det har jag varit med om för några år sen. Alltså att tjejen var rakad ovanför könet men hade hår kvar på blygdläpparna. Jag fattade inte vitsen med det. Minns bara att det var jobbigt att slicka för allt hår. Tipsade henne om att hon skulle raka sig även där ifall det var något hon hade misat att man kunde göra. :D

En sån förtjänar inte sex... skulle aldrig givit henne oralt

Nu tycker jag du är elak, så du menar att om en tjej väljer att inte raka sig alls då, så får hon ändå inte njuta av att ha sex?! Eller att få känna en tunga glida där nere??? Det finns fingrar som kan föra det lilla hår som finns åt sidan! För det är egentligen inte så mkt hår!
Visst är det kanske så att du inte gillar de som inte är rakade, men förtjänar sex det gör man ändå, och man förtjänar även oralsex, så det så!
 
Toppen