Rakning

Bertie_nr2

Ny medlem
Kön
Man
hejsan allihopa.
Jag är en 15 årig kille som just har rakat mitt kön.
det växte ut på två dagar så jag undrar hur ni gör för att det inte ska växa.
typ om ni rakar er varje dag eller nåt.
vad rakar ni med?

ps detta är min första tråd i historien!
 

mEllz

Ny medlem
Kön
Man
Du skulle nog inte nämnt att du var 15 år, det är 18 års åldersgräns på detta forum.. Du kommer nog att bli 'bannad' [:0]
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Du skulle nog inte nämnt att du var 15 år, det är 18 års åldersgräns på detta forum.. Du kommer nog att bli 'bannad' [:0]

Väste ut på två dagar?? Inte lika mycket som du hade innan antar jag. Antar att det är lite pubishårsstubb. Finns ingen knapp man kan trycka på eller annan inställning som talar om för kroppen att det inte ska växa. vill du var lika len där nere som du var innan puberteten så är det rakning eller vaxning som gäller. Rycka bort varje hårstrå med pincett är inte att rekommendra. Du kommer snart även att få skäggväxt i ansiktet och där gäller samma sak. Det är bara fram med rakhyvel eller rakapprat för att hålla sig slät i fin.
 

fhqwhgads

Ny medlem
Ålder
42
Kön
Man
Ja, det växer ju alltid ut...

Jag skulle vilja ställa en fråga på samma ämne:
Jag har rakat pungen, vilket inte var några problem. Däremot försökte jag raka en bit ut på penisskaftet, mest på kul, eftersom det är väldigt hårigt. Det började bara blöda och ha sig, inget trevligt alls. Jag kanske skulle kunna få något tips om hur jag ska bära mig åt för detta?
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Ja, det växer ju alltid ut...

Jag skulle vilja ställa en fråga på samma ämne:
Jag har rakat pungen, vilket inte var några problem. Däremot försökte jag raka en bit ut på penisskaftet, mest på kul, eftersom det är väldigt hårigt. Det började bara blöda och ha sig, inget trevligt alls. Jag kanske skulle kunna få något tips om hur jag ska bära mig åt för detta?

ja har oxo lite problem med detta men om jag badar min lilla kropp först så gör ja de i badet samtidigt å alltid ny rakhyvel de e viktigt [^]
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Vass hyvel, raklödder och varmt vatten samt försiktighet är a och o vid rakning.
Däremot har jag upplevt att man ibland får lite röda utslag oavsett hur försiktig man är.
 

Pest

Ny medlem
Kön
Man
Håller med s_blaj till fullo....Sen att jag alltid får stånd när jag rakar mig är en annan historia :p
 
Toppen