Ramsen

LindaEP

Välbekant medlem
Jag är en passionerade nakenbadare. På sommaren är jag ganska ofta på nakenbadet Ramsen vid Fjällnora öster om Uppsala. Är det några andra här på forumet som brukar vara där. Det är ett lugnt och skönt ställe där även en ensam tjej får vara ifred från allt för närgångna killar. Har till och med lyckats tjuva till mig en och annan orgasm utan att någon märkt det. Där har vi tjejer en fördel framför killar.
Om någon tänker åka dit i sommar så kanske vi kan ses och få oss en liten mysig onanistund. Finns några ställen där man kan dra sig undan från allmän insyn.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag är en passionerade nakenbadare. På sommaren är jag ganska ofta på nakenbadet Ramsen vid Fjällnora öster om Uppsala. Är det några andra här på forumet som brukar vara där. Det är ett lugnt och skönt ställe där även en ensam tjej får vara ifred från allt för närgångna killar. Har till och med lyckats tjuva till mig en och annan orgasm utan att någon märkt det. Där har vi tjejer en fördel framför killar.
Om någon tänker åka dit i sommar så kanske vi kan ses och få oss en liten mysig onanistund. Finns några ställen där man kan dra sig undan från allmän insyn.

Får för mej att det borde kunna komma en del spännande berättelser ur detta... ☺
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Har aldrig varit på ett nakenbad, men på senare år har det lockat mer och mer. Lite nervöst är det inför det och skulle helst ha sällskap, men får se vad som händer. Bor inte i närheten av Uppsala, men skulle man hamna i närheten där skulle det absolut vara trevligt! :)
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Sitter i taxibilen nu på jobbet under eftermiddagen och funderar på hur det skulle vara om kanske 4 + 4 personer nappat på ett sådant uppspel.
Inga mobilkameror, alla skall vara avklädda, "se men inte röra" samt vikten av att vi pratar med varandra - "är det ok att jag tittar på dej", "skall jag kommentera det du gör?" samt "säg till om du vill att jag skall hooka upp eller hjälpa dej".

Fy för hundan så kåt jag blev nu.... ☺
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag är en passionerade nakenbadare. På sommaren är jag ganska ofta på nakenbadet Ramsen vid Fjällnora öster om Uppsala. Är det några andra här på forumet som brukar vara där. Det är ett lugnt och skönt ställe där även en ensam tjej får vara ifred från allt för närgångna killar. Har till och med lyckats tjuva till mig en och annan orgasm utan att någon märkt det. Där har vi tjejer en fördel framför killar.
Om någon tänker åka dit i sommar så kanske vi kan ses och få oss en liten mysig onanistund. Finns några ställen där man kan dra sig undan från allmän insyn.
Trevligt ställe som jag besökt mer än en gång :)
 
S

sugen51

Gäst
Att onanera på nakenbad är härligt.. och gärna ihop med andra män och kvinnor ;)
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Jag är en passionerade nakenbadare. På sommaren är jag ganska ofta på nakenbadet Ramsen vid Fjällnora öster om Uppsala. Är det några andra här på forumet som brukar vara där. Det är ett lugnt och skönt ställe där även en ensam tjej får vara ifred från allt för närgångna killar. Har till och med lyckats tjuva till mig en och annan orgasm utan att någon märkt det. Där har vi tjejer en fördel framför killar.
Om någon tänker åka dit i sommar så kanske vi kan ses och få oss en liten mysig onanistund. Finns några ställen där man kan dra sig undan från allmän insyn.

Hur är Ramsen? Jag har varit ett antal gånger på Ågesta söder om Stockholm. Lugnt och trevligt ställe men inte ett ställe för sex. Men jag gillar verkligen nakenbad, det är avslappnat och samtidigt lite pirrigt att andra ser mig naken och att jag ser dom.

Ska försöka få med mig min fru i sommar. Hon gillar att bada men inte så mycket för att sola. Jag är tvärtom. Misstänker dock att vi båda kommer gilla att ligga och vara lite småkåta.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Ramsen är också lugnt. Ingen synlig sex även om jag sett en och annan gubbe som legat och runkat. Men ingen gör det öppet eller provocerande. Det är en strand där man utan problem kan ta med både blyga respektiven och barn i alla åldrar. Inte så många gubbar utan mest par i olika åldrar.
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Ramsen är också lugnt. Ingen synlig sex även om jag sett en och annan gubbe som legat och runkat. Men ingen gör det öppet eller provocerande. Det är en strand där man utan problem kan ta med både blyga respektiven och barn i alla åldrar. Inte så många gubbar utan mest par i olika åldrar.

Låter mysigt. Vem vet? Kanske syns vi där till sommaren.
 

horny4you

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är också nakenbadare och älskar att vara naken ute och när jag badar. Jag upptäckte Ramsen de sista åren när jag bodde i Uppsala och har varit där ett tiotal gånger. De flesta gångerna har det varit väldigt öde men mysigt. Jag är fortfarande ofta i Uppsala och hade gärna onanerat tillsammans!
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
så härligt att gå på nakenstrand visa upp sig blir så kåt när folk tittar på mig
 
Toppen