Rastplatstoaletter

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Söker er som också blir kåta av att gå in på en rastplatstoalett och ha det skönt på egen hand eller i sällskap med en likasinnad, nakna eller i damunderkläder. Vi delar med oss av erfarenheter och tips och annat.
Ni som gillar detta skriv helst ett PM. Ni som inte gillar detta behöver inte skriva i tråden.
Det blir en ganska död tråd om de som gillar ska skriva PM och de som inte gillar ska låta bli att skriva alls..... En av tjusningarna här är väl att läsa vad andra tycker och själv få delta i diskussionen?
 

Tightnylon

Aktiv medlem
Kön
Man
Det blir en ganska död tråd om de som gillar ska skriva PM och de som inte gillar ska låta bli att skriva alls..... En av tjusningarna här är väl att läsa vad andra tycker och själv få delta i diskussionen?
Jag söker ju bara kontakt med likasinnade vilket är syftet med att söka kontakt. Allmänna diskussioner för man i andra forum på denna sajt. Gillar man ämnet så är det ju givetvis trevligt att man söker kontakt även i öppna kommentarer.
 

Tightnylon

Aktiv medlem
Kön
Man
Kunde inte hålla mig i helgen så i lördags åkte jag till en rastplats i damunderkläder med mjukiskläder över. Inte det bästa vädret för sådana aktiviteter men är man kåt så är man. Det var ganska kallt inne på handikapptoan men gick runt i damunderkläder och pumps och tryckte kuken mot det jag kunde komma åt på toaletten. Det blev en kvart i alla fall, sen blev det för kallt, men skönt var det.
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Frösvi har jag varit på men inte haft nån träff, sen finns: Ekolsund, Storvad, Evelund, Ågesta och säkert fler bra ställen ;)
 

Gentleman_gbg

Aktiv medlem
Kön
Man
Grandalen har jag stannat på flera ggr, men aldrig haft tur att få napp.
Kanske jag inte väntat tillräckligt länge eller inte varit tillräckligt tydlig...
Samma här. Har stannat till ett antal gånger men vet inte riktigt hur man ska bete sig för att visa vad man är ute efter. Man vill ju inte skrämma någon som är där av helt annan anledning.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Är på resande fot idag så lär säkert bli till att stanna till på några rastplatser mm för att ha det skönt, kommer att ske i Småland mellan jönköping och Gislaved. Hojta till om ni är i krokarna.
 
Toppen