Redan frågat detta på "Allmänt" men d är viktigt..

donnan

Ny medlem
Kön
Man
Jag vet att det är många killar som inte riktigt tycker att tjejer i allmänhet är speciellt bra på att runka deras kukar. Ge oss tips då! Jag vill bli bättre! vad ska vi tänka på? berätta allt! tex, när ni är på väg att komma, vad ska man tänka på? kanske låter helt banal denna fråga när man vid 28 års ålder och ett flertal älskare bakom sig fortfarande inte känner sig säker på hur fan det funkar egentligen...
 

dallabralla

Medlem
Kön
Man
Kanske bara e jag. Men jag skulle bli glad och nöjd om en tjej runkade min kuk oavsett metod :).

Alla gör det, alla ska.
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Jag skulle kunna skriva en lång avhandling om detta underbara ämne!
Men, för att fatta mig kort...Om du verkligen vill bli bättre...så får du inte vara rädd. Inte rädd för att göra bort dig, inte rädd för att visa upp dig, inte vara rädd för att ta i hårt.. Du måste gilla det du gör. Var dominant när du runkar av en kille, det är du som har makten. Det är du som bestämmer. Det ska märkas, men inte överdrivas. Tänk ut en plan för en liten stund framåt...vad ska hända? Ska han få komma direkt? Du ska veta. Han ska inte ha en aning om vad du tänker..

Ge honom något visuellt som betonar att du har kontrollen och som gör honom lite svagare, visa brösten...se honom in i ögonen, sätt dig med häcken nära hans huvud - med nylonstrumpor och högklackat. Ta av dig trosorna och runka hans kuk några tag med dom, tvinga honom sen att ha dom i munnen. Sätt dig så du har fötterna tillgängliga och kan pressa mot hans pung..smek hans pung.. ignorera hans kommentarer, säg åt honom att vara tyst bara, du behöver inte runka hårt eller snabbt..men runka bestämt! Vill du provocera honom snabbt, så kör med plötsliga stopp-start ryck. Dvs, du runkar och runkar..och plötsligt helt stilla i 0.5-2 sek, och sedan lika plötsligt runkar du på igen. Detta är väldigt förvirrande och jävligt skönt..man tappar snabbt kontrollen när det stannas och startas när som helst.

När han kommer närmare orgasmen så ska du veta vad du ska göra. Inte bara låta honom komma rakt upp och ner. Var ska han spruta? På dig? På sig själv? I din hand och sen få det inkladdat över kroppen eller intryckt i munnen?
Ska han få spruta första gången han kommer nära? Ska du reta honom genom att vägra honom orgasm några gånger? Ska du tvinga
honom att komma snabbt och hårt och överraskande? Ska du hålla honom nära orgasmen och stanna så många ggr att det till slut rinner över kanten utan sprut?

Oj...jag lever mig in för mycket i detta är jag rädd... Lallallaa....jaja...lite tankar...så där bara...finns mkt.. :)
Förresten, om du inte kör den dominanta bitchiga trissningen på slutet..utan ger honom en mer kraftig sprutvariant, så fortsätt att runka när han kommer..sluta inte för tidigt. Lite efterrunkande och smekande är viktigt!

Någon som blev sugen..? Jag blev... :p


---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Variera dig också, ibland snabbt, ibland långsamt. Ibland håller du hårt, ibland lite lösare.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by donnan

Evigt tacksam...Fortsätt!

Oj...du hade redan kollat här...haha...sorry.

Om du gillar tankegångarna, sättet, känslan du får när du läste det osv så kan vi snacka om det ngn annan gång. Men, det får antingen bli via mail, msn, skype eller liknande..efter att vi snackat mer. Och om vi är på samma våglängd när vi snackar, för annars blir det för jobbigt.

Det är (tycker jag då) jäkligt upphetsande att titta på handjobs där tjejen kan sin sak...mmm...:p


---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
aj det får inte vara alldeles för ätt tag om skaftet. Och inte tort. Eller ja det kan vara tort men då kan man inte dra förhuden fram o tillbaka över ollonkanten. Jag har själv funderat på hur svårt det måste vara för en kvinna att kunna klämma åt med rätt kraft om honskall runka skaftet. man vill ju inte göra illa varandra, vilket ju oftast gäller kan jag tänka mej. Men man skall hitta det dä tätta trycket och variera det med en lättare smekning. Att ha tryck under rörelserna på punkten där ollonet fäster i förhuden, du vet den lilla strängen där (frenelum eller vad det heter), är skönt som tusan. Den punkten kan stimuleras helt solo utan annan stimulans och kan ge orgasm. Tryck på skaftet men inte på ollonet är nog ett bra tipps. Fast först och främst kommunikation med din älskare, det är ingen prestige utan fråga han vad han känner om du prövar dej fram. Och dessutom så kommer du ju från fel håll så att säga med dina händer. Det blir liksom lite konstigt att beskriva för oss killar tror jag. ;)
 
G

Guest

Gäst
måste bara säga att jag blev så otroligt kåt av att läsa om hur du onanerar, skriv mer...gärna till mig privat *ler*
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Bra frågor andyg!
Och vem har sagt ngt om onani här inne?

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
ja men hallå ollonet är ju jättekänsligt. Ska man pilla på det skall man vara försiktig. Och en kille kan lätt kissa på sig i stället om man smeker toppen på ollonet, när det är emd nåt glid. Så är det för mej och jag vet att det är så för andra.
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Själv stormnjuter jag då en tjej pillar på mitt ollon, då jag var i tonåren så var ollonet för känsligt att pilla på men numera är det bara gött och faktiskt det bästa sättet för mig at få dom kraftigaste orgasmerna.
Men vad menar du med en kille kan lätta kissa på sig då man smeker toppen på ollonet??! Det har jag faktiskt aldrig upplevt! Låter mycket konstigt, tror du el gardo skojar med oss nu :D
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Kan lätt kissa på sig? Aldrig hört det, jag heller...

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

mogeni

Ny medlem
Kön
Man
Kan berätta att el gardo inte skojar.. Det är kanske inte fullt så vanligt men det händer! Det har hänt en kompis till mig.. Dock så har det aldrig hänt mig personligen även fast jag nästan försökt provocera fram det.. Man måste använda något slags glidmedel och koncentrera sig på toppen av ollonet.. Gärna med handflatan.. Prova det ni skeptiker och bli inte förvånade om ni "kissar på er"...
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Din första post, och du rusar till en annans försvar? Tror du vi är så korkade?

Skeptiker vet jag inte om jag vill kalla mig...men jag har provat det. Flera gånger.
Det är inget underligt med det sättet att onanera. Jag skulle dock bli jäkligt förvånad
om jag kissade på mig....speciellt med tanke på att jag aldrig märkt minsta tendens till
det under mina onanistunder....

Varför ska man vara försiktig när man pillar på ollonet då? Finns bdsm tekniker som går ut
på att hårdhänt massera ollonet..och i början är det plågsamt men går över i njutning.

Är du bara ute efter att lura tjejer till att inte smeka ollonet? Vad får du ut av det?



---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

mogeni

Ny medlem
Kön
Man
Jag försvarar ingen och har inte påstått att någon är korkad! Det må vara min första post, so what!? Jag skriver väl om, när och hur jag vill! Bara för att du aldrig har märkt tendenser till det tror du väl knappast inte att det betyder att ingen annan kan ha märkt av de tendenserna och faktiskt "kissat på sig", eller?!
 
Toppen