Rensning!

RavenMaster

Medlem
Kön
Man
Jag tycker att en BRA sak att göra är att göra en TOTAL RENSNING av hela sidan.. alla grejer som e dit skrivna av oss.. och att vi börjar om på nytt med nya grejer.. samt att efter ett tag så förfaller vissa saker som typ "har mätt sin kuk nyligen.. SERIÖST2 att dem kanske va aktiv i typ.. 1--5 månader men att efter 6 månades så försvinner den och att man sen får skriva om det igen.. för jag personligne tycker det e jobbigt att skrolla 22 sidor för att hitta svaren.. om ni kanske förstår.. tjaa ^^ det e mina förslag ^^

HA det FINT ^^
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
I så fall kanske det vore bättre om senaste tilläggen kom först, ibland vill man faktiskt läsa igenom en hel tråd, även om det är 35 sidor. Tycker själv det är rätt kul att gå igenom och läsa riktigt gamla trådar, så jag vill ha dem kvar, men gärna möjlighet att vända på dem i fallande eller stigande kronologisk ordning!
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
I så fall kanske det vore bättre om senaste tilläggen kom först, ibland vill man faktiskt läsa igenom en hel tråd, även om det är 35 sidor. Tycker själv det är rätt kul att gå igenom och läsa riktigt gamla trådar, så jag vill ha dem kvar, men gärna möjlighet att vända på dem i fallande eller stigande kronologisk ordning!

Jag håller med dig! Man kan ju välja i vilken ordning man vill läsa olika forum. Så det skulle vara bra att kunna välja samma ordning i varje tråd!
 
Toppen