Rida på hästar........

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Så känslig är väl knappast någon... ungefär som att få orgasm av att cykla!

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
De tjejer som jag känner som rider har då aldrig upplevt någon orgasm under ritten. Däremot får de flesta tjejer som rider en vältränad rumpa - och det är ju inte helt fel.

Rakad, har slät hud och gillar att solanaken. Är svag för rakade tjejer och älskar att onanera med tjejer - på stranden!
 

MrHyde

Ny medlem
Kön
Man
jag kännde en tjej som en gång fick orgasm när hon va ute å red... kanske har de hänt fler gånger efter det.... de är ju delvis därför flickor å pojkar får lära sig att sitta rakt i sadeln. om en tjej vinklar clittan mot sadeln å skrittar eller travar så får man ju friktionen och då kan de få orgasm :D

*stön å spunk nöjes runk*
 

NFspeed

Ny medlem
Kön
Man
Tjejer som rider får en underbar muskelatur runt höften och i underlivet och har man väl varit där så vill man inte där ifrån.

Funderar på att köpa en häst kanske :cool::cool:

livet är underbart när underlivet är bart !
 

Leo

Ny medlem
Kön
Man
Skickad - Sep 22 2004 : 14:09:15
--------------------------------------------------------------------------------

jag kännde en tjej som en gång fick orgasm när hon va ute å red... "


Kände också en tjej som fick orgasm om hon satt långt fram på hästen och red barbacka, så klitorist gneds mot hästens lilla "upphöjning" mellan svank och huvud(vad det nu heter?)!

Why not? :sleep:
 

Forfirith

Ny medlem
Kön
Kvinna
Har aldrig hänt mig att jag fått orgasm på hästen... Men skavsår den gången jag eed med string! Aj!!
Man kanske ska testa rida ut ensam barbacka någon gång!
 

Studenten

Ny medlem
Kön
Man
Måste bara säga att scenen i en djävulsk romans 2, när tjejen ska "rida" i parken är så grymt upphetsande. Ngn mer som tycker det?

---------------------------------
"för ingen kan dra i den o ingen kan ta i den lika bra som jag. Nä ingen kan leka o ingen kan smeka den lika bra som jag"
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Det vore härligt att se en tjej få orgasm när hon rider:p

Ja, jag har sett den scenen när hon får orgasm på hästen. Det var det första jag tänkte på när jag läste första tråden...
 
Toppen