riktiga sex-chat?

Cissi

Medlem
Kön
Man
Here we are!!!! JAg ska strax ge mig ut på en skön "orgasm tripp" och min mutta är redan svullen och blodfylld.....
 

tom

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Cissi

Here we are!!!! JAg ska strax ge mig ut på en skön "orgasm tripp" och min mutta är redan svullen och blodfylld.....
Hej Sissi!
jag önskar att min tjej och jag skulle onanera mer inför varandra
finst det något kåtare att se en tjej onanera framför en.
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
www.free6.com finns det en chatt på Jarri81, men varning, den är ganska rörig och det är mycket skräp som hamnar där, men det ät tyvärr den enda sexchatten jag kommer på för tillfället.
 

ThrobbinC

Medlem
Kön
Man
Jag går alltid till sexnet på irc när jag vill ha cybersex. 98% av de som är på sexnet är ute efter att onanera. Jag får alltid napp och det blir oftast 2-timmars onani. Eftersom det tyvärr inte är så många svenskar där så bör man kunna fixa det på engelska.
 

Leo

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Gizza

www.free6.com finns det en chatt på Jarri81, men varning, den är ganska rörig och det är mycket skräp som hamnar där, men det ät tyvärr den enda sexchatten jag kommer på för tillfället.

Ja den var väldigt rörig! :eek: Inte direkt lätt att få kontakt med någon där...
 

Pandemic

Medlem
Ålder
49
Kön
Man
Originally posted by ThrobbinC

Jag går alltid till sexnet på irc när jag vill ha cybersex.

Brukar annars hänga på Undernet (typ #masturbation och #jack-off-str:cool: när det beger sig. En och annan svensk brukar kunna dyka upp där.
 

ganjafarmer

Ny medlem
Kön
Man
throbbinc: skulle inte vara helt felk om du delade med dig av vilka kanalen man ska besöka på sexnet? tack på förhand...

mys
 
Toppen