Riktigt udda o förbjudet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Superforum på 072-400 24 24. Man hittar på en fyrsiffrig kod. Första siffran anger antalet personer.
 

Axljinx

Medlem
har knullat min förre detta svärmor medan hon lagade mat till oss . hade aldrig ens rört henne innan men så var vi i Norge hos ex mormor å hennes morsa stod i köket som är en del typ för dej själv . Varför eller vad som gjorde det vete fan men jag ställde mej bakom henne när stod i t-Shift å trosor och började massera hennes bröst slickade på halsen . Helt stel blev hon och säger men herregud nu är du väl på fel kvinnan . Jag kände mej dum som fan men sa jag ska ja g slicka din fitta nu . Vad som hände vänder sej om säger nu får du sluta tänk om Camilla kommer ? Fortsätte bara kyssa henne på halsen läpparna säga att din fitta behöver få komma . Plötsligt säger kärringen se till att göra det då . Blev helt låst vred upp röven på henne i köket slicka denna fitta som det vore sista gången resten av familjen satt i vardagsrummet ropade in ibland men Anita väste åt mej slicka mej gör det för helvete bara . Tryckte ner hennes hand mot skötet sa pulla dej samtidigt slickade jag . Att inte nån hörde kärringen komma va helt otroligt drog mej i håret tryckte fittan i ansiktet och reparerade fittan kommer fittan kommer . Sen när det var över så kände sej väl kärringen lite skamsen . Men jag var ju kåt som en gris så jag bara smekte hennes bröst en stund och sa fortsättning följer .
 

Axljinx

Medlem
För att få nåt avslut så blev Norge resa detta
vi åt där satt vi alla hon ville inte riktigt känna vid vad som hade hänt . Men jag var kåt efter maten la mitt ex våran unge för att sova . Jag går på toa ropar efter henne Camilla kommer frågar vad det är ? Sug mej sa jag bara men hon nä tänk om dom hör oss vilket fall hon sög runkade mej och jag tänkte bara på hennes morsa men satsen kom å det var det . Dan efter satt vi i köket och Anita satt redan vid bordet när jag kom hon ville knappt titta åt mej men jag var som vanligt sätte mej bredvid och å till slut sa jag när ska jag trycka in min kuk i dej då ? Aa hon bara sa herregud säg inte så men såg på henne nu att hon var sugen. gå in på toa sen så kommer jag och reste mej å gick . Senare gick till duschen det var upptaget så jag knackade där öppnade denna 55 årig kvinna med en handduk runt sej . Gick in drog av henne den hon blev lite sne men sa till henne ställa dej på alla fyra hon har jätte fina bröst operade men resten var väl ingen modell direkt men halv fet röv men var nog detta som kärade upp mej . Började trycka tungan rakt in i rumpan på henne han ryckte till å säger till min förvåning aa du gillar tvåan detta fick mej att bli kåt som fan . ja och och du ska slicka mej där med . Ja inga problem la mej golvet sa till henne att jag ville ha fitta i ansiket tills slut fick jag denna stora röv över mej tryckte ner den för komma åt Rövhålet . Plötsligt känner jag ett finger i min röv bara börjar trycka sej längre in jag blev tyst å viskade nog bara mer och det fick jag av henne helvete var det skönaste orgasm .ett finger som har varit i min rumpa som hon sög samtidigt och jag försökte trycka bort henne men det gick inte och jag kom hon bara sög upp allt inte ljud mer än när jag skrek att min kuk kommer tryckte hon fittan i ansiktet. Var fan en av dom Skönaste jag fått . Hon reser sej upp och jag säger varför slutade du inte vill ju knullat dej mmm sa hon men jag ville få din sats i min mun . Ja sa jag din dotter tar fan ingen sats i munnen iallafall hon bara titta på mej å log lite . aldrig träffat nåt kåtare än Anita blir rankat av bara tänka på kärringen idag
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen