Ringarna på vattnet, del 2

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
(Ursäkta att det tagit så lång tid att skriva fortsättningen)

Ringarna på vattnet, del 2

Eftermiddagen hade försvunnit bland klädval och dagdrömmar. Nathalie tittade sig i spegeln och kände sig nöjd med sina val. Logdansen var ingen slottsbal. Det var inte den som hade den dyraste klänningen som fick flest blickar. Även om det var många år sedan hon senast roat sig på logen kom hon ihåg hur man flirtade där. Det gällde att visa att man hade kul och att man lät sig roas av gemenskapen. Klädvalet föll därför på de lila spetstrosorna, en matchande bh som fick hennes bröst att se så där nyfikna ut där de bullade upp sig under den lätta sommarklänningen. Inga strumpor och ett par sköna sandaletter utan klack. En bolero över axlarna och Nathalie var klar. En sista titt i spegeln bara. Mmm hon gillade den hon såg där. Det var länge sedan hon varit så naturligt upprymd och förväntansfull. Sminkningen var läcker men inte för vulgär.

"Wow, vem är det där?" Vivis förvånade ord värmde så skönt inombords. "Du kommer få många att växa ikväll. Det är du medveten hoppas jag."
"Nä, hur kan du säga något sånt", sa Nathalie samtidigt som hon klev in i bilen. Vivis man Stefan satt vid ratten. Han nickade. "Jo du Nathalie, hade jag inte varit gift med stans sexigaste milf, skulle jag sällat mig till beundrarskaran." En blick från Vivi fick honom att tystna. "Ikväll ska vi ha roligt. Det var ju så länge sen. Jag har hört att det kommer mycket folk ikväll. Det var visst ett nytt band som skulle spela. Riktigt bra ska de vara också. Unga killar, kanske något för en storstadstjej som dig. Där fanns det väl killar som du kunde leka med hela tiden, eller hur?"
Nathalie tittade på Vivi och det räckte. Vivi förstod.

Det var trångt, varmt och en helt underbar stämning på logen. Alla hade kommit för att festa. Tjejerna dansade, de njöt av att känna blickarna från killarna runt omkring. De flirtade, skrattade, fnissade och pratade om allt med alla. Precis som en logdans ska vara. Visst slank det ner lite vin mellan varven, en och annan öl letade sig också in under västen, eller klänningen.

Nathalie hade inte haft så här roligt sedan. Sedan, hon kunde inte minnas när det senaste tillfället inträffat. Och så var det ju killen i bandet. Han stod där bakom keyboarden och såg bara så läcker ut. Snygga kläder och en blick som fick blodet att rusa lite snabbare till strategiska ställen i hennes kropp. Hon hade tittat på honom några gånger och deras blickar hade svetsats samman mer än en gång. Det fick igång hennes fantasi.

Hon såg sig själv gå backstage och leta upp killen. Hon visste inte ens vad han hette, men det kunde hon nog fråga Vivi om senare, just nu spelade det ingen roll. Benen darrade lite och vinet bubblade i hennes kropp. Hon visste vad hon ville. Och hon fick oftast som hon ville. Denna gången skulle inte bli något undantag. Hon fick syn på honom i ett av rummen. Hon gick dit.

Han var så snygg, hon öppnade dörren på vid gavel, deras blickar möttes. Hon log, han log. De fångade in varandra och slöts om varandra. Deras kroppar andades i perfekt harmoni. Hans läppar mot hennes, Händer på upptäcktsfärd, tunt sommartyg svävade genom luften. Andetag, blickar, heta känslor. En lem styvnade medan mjuka händer varsamt smekte det ådriga skaftet. Tungor lekte kurragömma utan att bry sig om världen utanför. Fingrar fördes mot det väntande målet som välkomnade dem hett och efterlängtat.

Nathalie suckade, lät det ske. Hans armar höll henne tryggt och stadigt. Sakta lösgjorde hon sig och sänkte sig mot den. Läpparna slöt sig kring toppen och hon lät tungan virvla runt det känsliga stället. Hon hörde hans stön samtidigt som hon tog in mer av den i munnen. Händer mot hennes nacke. Hjälpte henne att hålla takten. Den pulserade i henne, hon sök, slickade och smekte den. Så hård den var. Hon ville ha mer, därför reste hon sig och sate sig på det lilla bordet vid väggen. Hon behövde inte sära på benen han gjorde det åt henne. Så kände hon hans andetag mot venusberget. Ilningarna spred sig genom hennes kropp. Rytmiskt lät han sin tunga spela med hennes kittlare så som hans fingrar spelade med pianot tidigare. Vilken kväll. Tänk om Vivi visste att hon satt här och blev slickad av den snyggaste killen i bandet. Vivi hade haft rätt i bilen, så rätt tänkte Nathalie. Hon tog tag i killen hårman och lyfte upp honom mot sig, deras blickar möttes igen och sekunden senare även deras läppar. Kyssen var het och passionerad. ”Nu vill jag knulla”, viskade hon i hans öra. Han satte sig i soffan och hon sänkte sig ner över honom. Hon blev uppfylld av ett härligt oemotståndligt stånd. Deras stön fyllde rummet. Nathalie red rakt mot orgasmens horisont. Hennes bröst smektes av killens händer, hon kände sig så sexig i sommarnatten. Hon red honom fortare. Han stönade, sa syndiga ord till henne. Hon svarade honom med ett leende. Hans kuk svällde i henne. ”Jag kommer nu… Jag kommer…”

”Nathalie, kommer du?” Det var Vivi som ropade. Nathalie ryckte till och satte sig upp. Va? Vad händer? Bandet hade slutat spela, Yrvaket satte hon sig upp och tittade mot väninnan. Hennes kinder blossade och trosorna kändes fuktiga. ”Var det en skön dröm? Vem var med i den?” Vivi skrattade när hon frågade. ”Kom nu lilla sjusovaren, du får berätta mer i bilen.” De gick tillsammans mot parkeringen. Nathalies ben darrade. Minnet av drömmen var så verkligt. Halvvägs till bilen mötte de delar av bandet. Han var där. Nathalie rodnade när deras blickar möttes, han nickade lite blygt och sa god natt. Med ett flickaktigt leende sa Nathalie god natt till killen. Hon visste fortfarande inte vad han hette. Vivi fnittrade bara.

Bilresan hem blev lugn. Nathalie svarade undvikande på Vivis frågor. Sa att hon var trött och att hon bara ville gå och lägga sig så fort som möjligt. De sa god natt och precis när Nathalie skulle stänga bildörren sa Vivi ”Han heter Nicklas. Dröm nu sött vännen!”

Nathalie somnade med ett tillfredsställt leende på läpparna och med fingrarna mellan benen.
 
Toppen