Rinner...

Sanna-68

Ny medlem
Kön
Man
...just nu ner på stolen jag sitter på! För mina fingrar ut och in samtidigt som jag retar klittan! Skulle var så skönt om en kvinna och/eller man kom och slickade mig lite...för att retas, en stund!

Sitter i min korta kjol utan trosor och leker med mig själv, ska man behöva göra detta alldeles själv?

Vill att det ska gå för mig...men lugnar mig!

För nu in en dildo sakta för att fantisera om en blöt och härlig sexakt!
Smeker samtidigt min klitoris...och snart så går det för mig!
Nu får jag snart en härlig och underbar orgasm...vänta!

Avvaktar lite och ska nu gå in i duschen och avsluta min sexuella längtan med en duschstråle!
 

sia

Ny medlem
Kön
Man
Mmm härligt att du oxå är våt med kåta tankar. Skulle gärna vara med dig medan du smeker dig.. då skulle jag smeka mig och kanske ge dig en hjälpande hand.
 

ManSthlm

Ny medlem
Kön
Man
Du är ju helt fantastisk, Sandra... Hoppas det gick för dig i duschen sen. Säg till nästa gång, så hjälper jag till :p
 
L

LÅST

Gäst
Verkligen UPPHETSANDE!
Önskar att jag var hos dig, men men men....



KZ
 

samphilly

Ny medlem
Kön
Man
tack sanna! min saft rinner också när jag läser om dina härliga lustar... min saft borde vara i din skål... det är du som lockat fram den....
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Härlig läsning! Är ju inte utan att man blir lite kåt av sådana inlägg :D Hoppas det gick för dig, Sanna ;)
 

Sanna-68

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by ManSthlm

Du är ju helt fantastisk, Sandra... Hoppas det gick för dig i duschen sen. Säg till nästa gång, så hjälper jag till :p
Som sagt, det gjorde det! ;)
Inte så lätt att säga till, tyvärr!
 
Toppen