Rock-Chick och We-Vibe

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Hej på er!

snart är det jul och jag tycker allt att man ska unna sig själv lite julklappar också. Själv är jag lite sugen på en Rock Chick som ska ge stimulans åt både g-punkten och klitoris samtidigt. Är det någon som testat?

Rock Chick



Min andra fundering är We-Vibe som man ska ha när man har samlag. Det låter ju också spännande och fint med hands free-orgasm...



We-Vibe
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har testat två leksaker under hela mitt liv, och jag gillade inte någon av dem, så jag är nog ingen bra kritiker:oops:

Men Rock-Chick är en av dem jag testat och den är alldeles för hård och gör ont eftersom den där böjen inte ger med sig.

Vibratordelen tål inte fukt så den kan man kasta direkt...
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Kan meddela att jag har köpt en we-vibe nu och testade för första gången igår kväll. Köpte den just för att man kan använda den när man har sex tillsammans med sin partner, men jag tror att det krävs några gånger att få till det. Igår tyckte jag att det blev en blandad känsla mellan skönt och ont, för det blir ganska hårt när man har den i och killen kommer in i en samtidigt. Ska testa lite mer och se om det blir en succé eller ytterligare en sak som ligger i lådan under sängen...
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Har aldrig prövat att köra in den samtidigt som en we-vibe, men spontant tycker jag det verkar göra jäkligt ont mot allan-i-brallan, klagar inte din kille på att det skaver??? :oops:
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Har aldrig prövat att köra in den samtidigt som en we-vibe, men spontant tycker jag det verkar göra jäkligt ont mot allan-i-brallan, klagar inte din kille på att det skaver??? :oops:

Nä, inget klagomål alls från honom faktiskt, snarare positiva omdömen eftersom jag tydligen blir extremt trång med den i... Fast det är klart, det krävs ju att man smörjer in den med mycket glid innan...
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi har en Rock Chick sedan något år. Den är väl använd 2 ggr. Det finns annat vi sliter hårdare på ;)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Vi har en Rock Chick sedan något år. Den är väl använd 2 ggr. Det finns annat vi sliter hårdare på ;)

Får man fråga vad som slits mest på? Och, vet du vad din kvinna sliter mest på när du inte är hemma? ;)
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Pratade med en tjej på newbie nude som hade en Rock Chick, det var hennes definitiva favorit! :) Hon brukar variera den emellan hålen, beroende lite på vad hon kände för och om något hål behövde vara ledigt till hennes killes "Rock Chick"...! :p
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Har inte riktigt fått till det med we-viben än, men har iofs inte testat så många gånger... Det kanske krävs lite träning... Första gången tyckte jag att den tryckte extremt hårt mot g-punkten och det blev liksom någon blandning av väldigt väldigt skönt och ont. Ska uppdatera mer när sambon har kommit hem och vi har testat lite till...
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Än så länge är we-viben bäst när jag är själv. Den är förträfflig att sätta i när man sitter vid datorn och vill ha en låång uppvärmning. I kombination med det här forumet blir det väldigt vått kan jag säga...

Har också testat den med partner igen och det funkar ok, men jag gillar nog den vanliga känslan bättre när det inte surrar överallt.
 
Toppen