Runk i BH affär

Örjan

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan på er
Jag älskar att gå omkring i affärer som säljer damunderkläder, särskilt då såna som BH ar med stora storlekar, G och H kupor.
Det är så skönt att lysna lite när de kommer och pratar storlekar. Nu på sommaren så brukar jag ha kortbyxor som har hål i fickan så det är bara att sticka ned handen och gnugga ollonet. Grymt skönt !
Någon mer som känner som jag, så hör av er.
Är det nån tjej som märkt att ni har blivit iagtagen när ni provat BH ellr trosor ?
/Kram rån Örjan

Örjan
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
ôrjan, låter lite spännande med runk i en affär med damunderkläder. Hur får du det till går du in i närmaste provrum. Kan du berätta

Runkare
 
Kön
Man
Det har väl hänt att man gått omkring på HM eller Lindex för att köpa något snyggt till sin tjej. :) Men tjejerna, eller rättare sagt tanterna, tittar alltid så snett så fort man rör sig bland underkläderna. Snacka om fördomar. Däremot vimlar det alltid av tanter på herravdelningarna... med eller utan gubbe i släptåg.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har inte samma uppfatning som du har när jag går i en affär med damunderkläder. Jag tycker damerna är ganska hjälpsamma när man kommer in och kansjke er lite nervös på toppen av allt. Har bara god erfarenhet med de damerna dom kan verkligen hjälpa dig tycker jag:D:p:D:p:D
Originally posted by JohanGöteborg

Det har väl hänt att man gått omkring på HM eller Lindex för att köpa något snyggt till sin tjej. :) Men tjejerna, eller rättare sagt tanterna, tittar alltid så snett så fort man rör sig bland underkläderna. Snacka om fördomar. Däremot vimlar det alltid av tanter på herravdelningarna... med eller utan gubbe i släptåg.

Runkare
 
Toppen