Runk i bilen på parkeringen

Kön
Man
När jag hade fått körkort så var jag ofta ute och körde bara för att det var kul. En gång så blev jag av någon anledning ganska så kåt när jag var ute och åkte, och funderade på var jag kunde stanna och runka. Jag ville inte parkera på något öde ställe, ifall någon skulle se bilen och komma fram och undra vad jag gjorde där. Istället kom jag på att jag kunder ju parkera där det redan var en massa bilar, och ingen skulle lägga märke till min bil. Så jag åkte ner till järnvägsstationen. In på parkeringen letade jag efter en ledig p-plats till höger eller till vänster. Jag backade in till höger, och satte igång efter att ha stannat bilen. Det var lite nervöst eftersom det är ju ganska mycket trafik runtomkring en järnvägsstation. Jag tog fram kuken som nu var ganska så styv, och jag runkade samtidigt som jag såg mig omkring så ingen kom förbi. Det var ganska så skönt, och emellanåt så slöt jag ögonen och runkade så skönt så skönt... Efter bara 5 minuter eller så, så sprutade jag i en handduk some jag hade tagit med. Mmmm... Dröm om min förvåning när bilen framför mig mittöver plötsligt börjar backa ur från sin parkering. Föraren backade ut och svängde samtidigt till höger framför mig... En kvinna i 35 årsålders tittade på mig genom rutan, och det såg nästan ut som om hennes kinder var lite röda... Våra ögon möttes, och jag förstod att hon hade suttit där och sett mig onanera i backspegeln... Tur att det inte var nån granne eller nåt... Hon åkte iväg, och jag undrade om jag var totalt tokog eller vad, som hade runkat i bilen på en parkering. :oops:
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
I somras när jag var ute och körde kände jag mig kåt och började smeka kuken utanpå byxorna. Det hjälpte naturligtvis inte så jag stannade i en parkeringsficka vid en sjö. Jag var ensam där. Jag gick ned till stranden och drog ner byxorna och tog fram min lilla men styva kuk. Började dra i den medan jag tittade ut över sjön. Bilar körde förbi på vägen men de hann nog inte se vad jag höll på med. Möjligen trodde de att jag stod och kissade. Så kände jag då den där ilningen i ryggraden och sperman sprutade ut och hamnade på en sten. I samma ögonblick hörde jag en långtradare bromsa in bakom mig. Jag hann precis torka av lilla kuken med en pappersnäsduk och dra upp byxorna innan långtradarföraren kom emot mig. Jag satte mig i bilen och körde därifrån. Men såg i backspegeln att långtradarföraren stod och tittade på stenen där min sperma hamnat. Han måste ha undrat...
 
Last edited:
Toppen