Runk i grupp?

P

Peepshow-LÅST-

Gäst
Skulle vilja testa att runka ihop i grupp, hjälpa varandra att runka, kanske mer... har inte gjort det sen marinen, he-he:)
 

mattsa1

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Peepshow

Skulle vilja testa att runka ihop i grupp, hjälpa varandra att runka, kanske mer... har inte gjort det sen marinen, he-he:)

Skulle vara jäkligt häftigt att vara några stycken och runka tillsammans och göra som du skrev.
 

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
jag älskar att runka tillsammans med andra! har några killkompisar och vi brukar runka till porr. självklart hjälper vi varandra och ibland blir det också lite härligt sug och slick!!
 

mattsa1

Medlem
Kön
Man
Originally posted by sexsugen78

jag älskar att runka tillsammans med andra! har några killkompisar och vi brukar runka till porr. självklart hjälper vi varandra och ibland blir det också lite härligt sug och slick!!

Var bor du nånstans :p
 

Mysteria

Ny medlem
Kön
Man
skulle inte vilja runka i grupp :p sånt gör man helst för sig själv eller med flickvän ;) killarna klarar man sig ra utan
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Många trådar nu som hör hemma i kontaktforumet och tyvärr går det inte att flytta trådar... Men tänk efter före som det så vackert heter så ska det nog bli bra! Hoppas att det blir ett skönt grupprunk!
 
P

Peepshow-LÅST-

Gäst
Tja Mattsa1

Dra över ett mail till mig så får vi se vadsom händer! :)
 
P

Peepshow-LÅST-

Gäst
Tja Alexpalex_04
Dra över ett mail till mig så får vi se vadsom händer! :)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Originally posted by JohanGöteborg

Om det finns någon mer i Göteborg här så hänger jag gärna på. :)
Hör av dej får man se vad som händer...

- nyfiken på nya och spännande saker - gillar dockor -
 

anagram

Medlem
Kön
Man
Fyfan va kåt jag blev nu helt plötsligt, sitter och fantiserar lite om ett gäng killar som runkar. Jag är 100% hetro, men alltså, jag ställer gärna upp på grupprunk. Min fantasi tänder till extra när jag tänker på hur det skulle låta, ett gäng killar som andas häftigt och stönar, varpå det kommer sprut på sprut.
 
Toppen