Runk i grupp?

anagram

Medlem
Kön
Man
Jag måste varit besatt av den här grupprunks.tanken igårkväll, undermedvetet. Hamnade på en efterfest i natt, vi var fyra killar och en tjej (ett par, resten singelkillar). Paret gick och lade sig tidigt (deras lägenhet). Vi satt kvar i soffan och drack öl när man hör att det går vilt till i sovrummet. Mest på skoj säger jag att det skulle vara skönt att komma och får förvånande nog medhållk av mina polare. Detta går vidare till att vi tre sitter med vrålstånd och runkar tillsammans. Jag satt i soffan, brevid mig en runkande polare och i fotöljen mittemot ännu en runkande polare. Var dock lite irriterad på att polaren i fotöljen var där, ville leka lite med polaren brevid. :) Hade det bara vara vi två ade jag nog suttit här idag med tanken a att jag för första gången runkat av en annan kille/blivit avrunkad av en annan kille. Sug hade nog inte varit omöjligt heller.

Jag kom först i alla fall och sprutade massor. Det djörde inte länge innan kuken stod igen och jag körde på igen. Jag är fortfarnde 100% säker på min sexuella läggning, men det här händelsen var bland det tuffaste jag gjort i sex/onani-väg.
 

ulysses

Medlem
Kön
Man
Undrar om mina manliga polare håller på med sånt här också?! Moi tycker onanerande män, på egen hand och än mer i grupp, är vansinnigt upphetsande. :)
 
Toppen