Runk med åskådare....3

D

Deleted member 26814

Gäst
Då jag vacklade ut från badhuset hade jag bara en tanke i huvudet: Ska jag våga....?
Han hade bjudit hem mig redan samma kväll, för att ta mig under "specialbehandling", som han uttryckte det.
Jag hade , allt sedan, mina övningar med dildon blivit allt mer nyfiken på hur det skulle vara att bli förförd av en man.
Älskade att att ha sex med kvinnor men kunde inte skjuta tanken på killsex åt sidan.
Denne man hade verkligen väckt min nyfikenhet.

"Tjena, och välkommen", sa han otvunget då jag, senare, på kvällen kom till hans lägenhet.
"Jag är glad att du vågade dej hit", sa han.
Han var klädd i en enkel badrock. Jag gissade på att han precis hade kommit ur duschen.
Den vida rocken kunde inte dölja hans väldiga lem.
Den verkade vilja kika ut i springan på badrocken.
Min egen kuk reagerade omedelbart.
Återigen kände jag hur pulsen ökade för varje flämtande andetag jag tog.

"Jag kom hit för en specialbehandling", sa jag med en röst som, direkt, avslöjade min upphetsning.
Med en gest visade han in mig i vardagsrummet. Jag sjönk ner i den magnifika soffan.
Han satte sig bredvid. Han la sin hand på mitt knä och sa: "Först ska du runka för mig".
" Jag vill se på när du runkar din kuk".
Jag drog av mig mina byxor utan dröjsmål. Jag var nu så upphetsad, att min enda tanke nu var att uppfylla alla hans önskemål.

Sakta började jag smeka min kropp. Jag stannade vid bröstvårtorna och smekte dom styva.
Långsamt gled mina händer ner över magen och ner över låren. Upp på insidan av låren och började smeka pungen.
Jag särade låren och lät fingrarna glida ner mot stjärten.
Min andra hand runkade sakta kuken som nu värkte av upphetsning.
En glittrande kåtdroppe trängde försiktigt upp ur urinröret. Jag tog den på mitt finger och förde det till munnen.
Jag slickade av fingret och njöt av smaken av kåthet.

Han hade satt sig en bit bort i soffan men nu reste han på sig, tog av sig badrocken och kom fram till mig.
Hans väldiga kuk vajade och han väste: "Sug mig!"
Jag halvlåg i soffan och han satte sig på mitt bröst. Han körde resolut in kuken i min mun.
"Sug ollonet", kved han.
Jag lät min tunga cirkla runt på hans ollon, samtidigt som jag sög in allt mer av hans väldiga lem i munnen.
Han juckade sakta in kuken allt djupare i min mun. Jag sög honom och kände hur det redan ryckte i hans kropp.

Med ett långt utdraget stön, sprutade han min mun full av varm sperma.
Något överraskad men utan att låta mig nedslås fortsatte jag behandlingen av hans, nu halvslaka kuk.
Efter ett tag kände jag hur blodet återvände till hans lem igen.
Då gled han ner över min mage. Min kuk, som stod pulserande, gled snart in i hans mun.
Han sög och runkade mig. Slickade min kuk...min pung... ner mot stjärten.
Det kändes som om jag var på väg att explodera.
Just som jag höll på att komma, slutade han.
" Dags för din specialbehandling", sa han med kåttjock röst.
Han gick in i sovrummet och återvände med en tub av nå´t slag samt en väldig dildo.
Denna löskuk var mycket större än den som jag och min ex-tjej hade lekt med.
En riktig dong...

Utan ett enda ord fyllde han handen med innehåll från tuben och detta masserade han in mellan mina skinkor.
Jag runkade vilt min kuk då hans fingrar, ett efter ett gled in i mitt anus.
Efter att ha fingerknullat mig tog han plötsligt min kuk i sin mun och började att suga den samtidigt som jag kände hur han pressade dildons ollon mot mitt väloljade rövhål.
Sakta....så oändligt sakta, lät han dildon glida in. Den förväntade smärtan uteblev nästan helt.
Den här killen visste vad han gjorde!
Med sin mun behandlade han fortfarande min kuk och jag kunde samtidigt känna hur jag uppfylldes av den väldiga dildon.
Sakta började han knulla mig med löskuken.
Först försiktigt med små rörelser. Sedan allt längre juck. Till slut knullade jag vilt med dildon.
Den gled ut och in med ett smackande, väloljat läte.
Min kropp började nu darra okontrollerat.
Jag drog upp mina knän för att dildon skull komma ännu djupare in.
Efter bara några juck kände jag hur min sperma forsade in i hans sugande mun.
Han svalde varje droppe.
Allt blev stilla.

Jag kunde höra mina egna hjärtslag.
För varje hjärtslag pulserade min kuk.
För varje hjärtslag gled min väldige gummiälskare ut ur min kropp.

Vi låg tysta en lång stund.
Sedan sa han: "I morgon kommer min fru, Karin, hem."
"Hon är en riktig toppsnäcka."
"Vi har prata om att försöka hitta en kille som vi båda kan ha kul med. Jag vill gärna att det blir du..."
"Vill du?"
Jag bara log till svar.
Förväntansfullt
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Oj oj oj:p

En händelse som ser ut som en tanke:p:p:p

Jag är också förväntansfull;):p:love::love:

Vill ha meeer:p:p
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
*andas tungt*

Det där är.....så hett!!!:p

(kan inte skriva mer, händerna är lite upptagna):D
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Säger bara wow... :oops::p
Detta var en underbar och hård start på dagen :p;)
Nu blir det över till finalen med språng :p:love:
 
Toppen