Runk när man är kissnödig

MoonOrchard

Ny medlem
Kön
Man
Jovisst, det var så jag upptäckte onani som liten grabb, pillade på snoppen för att kunna hålla mig längre när jag var riktigt kissnödig.

Jag tycker att känslan att runka när man är riktig ordentligt kissnödig är oslagbar. Ollonet blir mycket mer känsligt och det känns mycket mer intensivt, sedan kör jag med glidmedel riktigt långsamt och riktigt länge, tills jag är på gränsen mellan att komma eller pissa på mig. Då blir orgasmerna helt makalösa, man kommer liksom med hela kroppen på ett sätt som inte går att beskriva. Gör det kanske inte jätteofta för jag blir helt slut efteråt, men det är speciellt som sagt.
 

pellebi

Ny medlem
Kön
Man
Jovisst, det var så jag upptäckte onani som liten grabb, pillade på snoppen för att kunna hålla mig längre när jag var riktigt kissnödig.

Jag tycker att känslan att runka när man är riktig ordentligt kissnödig är oslagbar. Ollonet blir mycket mer känsligt och det känns mycket mer intensivt, sedan kör jag med glidmedel riktigt långsamt och riktigt länge, tills jag är på gränsen mellan att komma eller pissa på mig. Då blir orgasmerna helt makalösa, man kommer liksom med hela kroppen på ett sätt som inte går att beskriva. Gör det kanske inte jätteofta för jag blir helt slut efteråt, men det är speciellt som sagt.
Så skönt när man knappt vet vilket som kommer först, sperman eller kisset.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Spännande att höra er som har hittat er grej. Själv är jag inte så mycket för det. Jag kissar hellre och tvättar mig innan jag fokuserar på onani
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Om urinblåsan trycker mot prostatan så bör väl det kunna ge större njutning, blir en typ av prostatastimulans mao. Lite av en killgissning iofs. :)
Fast prostatan och urinblåsan är väl inte så placerade vid varandra så att urinblåsan trycker mot prostatan?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Prostatan sitter nedom urinblåsan. Därav besväret med kisseriet för olyckligt lottade
Det känner jag till, men får inte ihop att den skulle trycka mot prostatan om man är kissnödig.... men det kanske är så. Vad vet jag,... Att prostatan ger problem för olyckligt lottade är väl att när den blir förstorad så klämmer den åt urinröret så man får svårt att kissa....
 
B

BertR

Gäst
Är det inte så att det är samma nerver som känner om du är kissnödig eller har sex.
Så kissnödig kan ju öka stimulansen.
Själv är jag gärna kissnödig när jag runkar men inte vid samlag.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Det känner jag till, men får inte ihop att den skulle trycka mot prostatan om man är kissnödig.... men det kanske är så. Vad vet jag,... Att prostatan ger problem för olyckligt lottade är väl att när den blir förstorad så klämmer den åt urinröret så man får svårt att kissa....
Ja..eller blir den bortopererad pga cancer.
En sak jag inte får ihop är "pisseståndet" på morgonen.
Kanske nån nerv som blir klämd av full blåsa
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
"Pissfet" lr pisstånd är kroppens sista utväg för att du inte ska pissa ner dig i sömnen. Är du vaken så kan du ju viljemässigt "snöra av". Du får det även om din prostata är bortopererad som reaktion på blåsans överfyllnad. Det finns ett antal "kranar" på vägen som förhindrar att du tömmer eller håller tätt i olika situationer. Både som du viljemässigt kan styra och andra som jobbar automatiskt och som ibland inte alltid vill det du vill. Typiskt får du svårare att hålla tätt om du fått prostatan bortopererad men det går att träna upp, lite beroende från person till person. Normalt kan du inte pissa med ett riktigt hårdstånd, men pissfetståndet går att övervinna med några försök och ibland direkt beroende på ålder och graden av styvnad..
 
Toppen