runk och sugkompisar

kukrunkarn

Ny medlem
Kön
Man
Skapar denna tråd för att höra hur vanligt det är med killar som har runk- och sug-kompisar. Själv har jag ingen, men skulle gärna ha en. Så bor du i Örebro så hör av dig. Ni andra, berätta om era erfarenheter.
 

Jerkerboy

Medlem
Kön
Man
Jag har ett antal gånger runkat och sugit at kompisar. Det är otroligt upphetsande att se hur de njuter när jag omsluter deras kuk med min mun. Gillar även när det suger mig.

Jerk for you life.
 

Corm

Medlem
Kön
Man
Jag har en sugkompis. Var ett tag sen vi gjorde det, men vi håller på att försöka få till det igen. Vi bor ju fortfarande hemma båda två.
 

Anders17

Ny medlem
Kön
Man
Jag och en annan från klassen var nära att suga av varann men han backade i sista sekund :(
Men skulle inte backa på att ha en
 

Tonher

Medlem
Kön
Man
Fan jag skulle inte i min vildaste fantasi klara nått sånt.
Alltså måste man inte vara gay för att fixa det....

Berätta gärna ni som är "strait" och har erfarenhet, riktigt nyfiken alltså!
 

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
Har också runk- och sugkompisar, både gamla polare och nya bekanta från olika kontaktforum på nätet... Grymt skönt att suga och bli avsugen av en kille och mycket roligare om man runkar tillsammans med någon än om man gör det själv.
 

Mackan_

Ny medlem
Kön
Man
Låter riktigt nice när mn är sigel och kåt som bara den..ingen från blekinge som vill bli min runk o sug kompis hehe

Mackan the Man<=
 

henkepenke

Medlem
Kön
Man
Har haft ett par runk/sug-polare, min erfarenhet är att det inte är det lättaste att hitta dem, men att de ofta finns precis bland dig, kan vara din bästa polare. Om du känner lite "vibbar" med någon, släng på en porrfilm när ni är ensamma och se vad som händer. Snart går snacket in på runk, och sen kanske man vill "jämföra" kukar.. Underbart med de första trevande stegen! Sen är det bara att runka o suga för glatta livet!

Jag är inte bög eller bi, älskar att knulla tjejer men att runka med en kille o suga lite är bara härligt!
 
Toppen