Runk/onani uppdrag

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkuppdraget utfört.
Hann aldrig skriva då jag kom hem så rapporten kom en aning efter.
Jag letade fram den allra mjukaste och lurvigaste tröjan jag hittade och började gnida min kuk över det härliga tyget.
Sedan grep jag tag om hela kuken med tröjtyget emellan och runkade sakta medan jag såg noggrant på.
Jag fortsatte med att stoppa in kuken i ena ärmen efter den andra och kramade åt med tyget och runkade.
Även den lurviga polokragen fick agera tyg-lösfitta för min stenhårda och något försatskladdiga kuk.

Tack för uppdraget
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag brukar köra runk uppdrag. Alltså att jag eller någon annan säger vad jag ska göra. Alltså ett uppdrag.

Skulle någon vara villig att vara med så kan vi ge varandra uppdrag. Det går också bra att ge uppdrag till mig eller ev Dom som är med om inte du känner för det.

Självklar så rapporterar vi tillbaka hit hur det gått.
Kan jag få ett uppdrag? Please
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Ditt uppdrag idag @maguno blir att runka och spruta på annan plats än hemma.
Om det så är på toaletten på jobbet, i bilen eller på annan plats är upp till dig.
Men ett skönt runk och smaskigt sprut står på agendan för idag.
Och detaljerad redovisning om plats och hur du sprutade inväntas här i tråden.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
@_Johan: Ditt uppdrag blir då att leta bland dina kläder och försöka hitta de jeans eller byxor med lägsta skurna midjan så de sitter ganska lågt över höfterna.
Sedan en tröja som inte är allt för lång.
Och under tar du på dig ett par riktigt fina, sköna och sexiga trosor med avslöjande spetskant eller helt i spets som du drar upp lite extra så kanten på trosorna syns helt tydligt.

Ditt uppdrag fortsätter med att du försöker hitta situationer där du måste sträcka dig upp på annat vis få troskanten att synas, tex om du måste sätta dig på huk eller böja sig framåt för att plocka varor från de nedersta hyllorna i butiken eller sträcka dig upp efter något högt upp.

I vintertider som dessa så kan det bli svårt med tanke på jacka så då kanske biblioteket passar bäst där du lätt kan hänga av dig jackan över någon stol.

Du ska utsätta dig för dylika situationer så mycket du bara kan.
Framför folk av samma kön eller motsatt - det avgör du själv.


(Jag själv älskar att klä mig så, med troskanten helt synligt om tröjan åker upp)

Lycka till ;)
 
Toppen