Runk/onani uppdrag

Rakarn123

Medlem
Kön
Man
Starkt jobbat!
Hur kändes det. Vad sades? Fick du några tips eller råd. Frågor?
Hon sa typ att hon förstod mitt problem o ville att jag skulle boka en tid för att träffas o prata om detta hos min vårdcentral. Vilket jag inte gjorde. Och hon började sedan att babla om vad det kunde bero på kommer inte riktigt ihåg exaxt vad hon sa men hon rabblade upp massor med saker. Och ville senare åter igen att jag skulle träffa en läkare o bli undersökt men tackade nej och sa typ vänligt sätt tack för dina råd.

Jag fick även lite frågor när jag inte kunde få stånd och osv.
Hur det kändes för mig
Om jag tyckte det var jobbigt osv.

Fick dock inga konkreta tips eller råd. O jag frågade inte efter det häller

Var ganska roligt inte så farligt när man väll kom över tröskeln.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Hon sa typ att hon förstod mitt problem o ville att jag skulle boka en tid för att träffas o prata om detta hos min vårdcentral. Vilket jag inte gjorde. Och hon började sedan att babla om vad det kunde bero på kommer inte riktigt ihåg exaxt vad hon sa men hon rabblade upp massor med saker. Och ville senare åter igen att jag skulle träffa en läkare o bli undersökt men tackade nej och sa typ vänligt sätt tack för dina råd.

Jag fick även lite frågor när jag inte kunde få stånd och osv.
Hur det kändes för mig
Om jag tyckte det var jobbigt osv.

Fick dock inga konkreta tips eller råd. O jag frågade inte efter det häller

Var ganska roligt inte så farligt när man väll kom över tröskeln.
STARKT JOBBAT!
Bra att du tycker det var kul
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Hon sa typ att hon förstod mitt problem o ville att jag skulle boka en tid för att träffas o prata om detta hos min vårdcentral. Vilket jag inte gjorde. Och hon började sedan att babla om vad det kunde bero på kommer inte riktigt ihåg exaxt vad hon sa men hon rabblade upp massor med saker. Och ville senare åter igen att jag skulle träffa en läkare o bli undersökt men tackade nej och sa typ vänligt sätt tack för dina råd.

Jag fick även lite frågor när jag inte kunde få stånd och osv.
Hur det kändes för mig
Om jag tyckte det var jobbigt osv.

Fick dock inga konkreta tips eller råd. O jag frågade inte efter det häller

Var ganska roligt inte så farligt när man väll kom över tröskeln.
Får ju nästan lust att själv göra nåt liknande. Kan man vara anonym?
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Har fått ett uppdrag av min nätdominatris.
Jag ska stå på alla fyra naken eller med kalsong. Det är på bestämd plats i naturen. Ögonbindel ska vara på. Min uppgift är att vara helt stilla och låta ev besökare ta för sig.
 

Njutmedmig88

Aktiv medlem
Ålder
36
Kön
Man
Har fått ett uppdrag av min nätdominatris.
Jag ska stå på alla fyra naken eller med kalsong. Det är på bestämd plats i naturen. Ögonbindel ska vara på. Min uppgift är att vara helt stilla och låta ev besökare ta för sig.
Där skulle man ju vara i så fall ;)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Toppen