Runk på gymmet

Regero

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Händer titt som tätt, mest i duschen och bastun på gymmet, ett mindre gym med lite folk. En underbar krydda på gymmet som hjälper till att jag går på gymmet, härlig känsla när det är en viss offentlighet.

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Var en hel del gymmande i yngre år,men har aldrig sett nått i sexväg som hänt.Det är verkligen märkligt med tanke på hur många gånger man gymmat.Men visst har jag själv runkat både i dusch och bastu men inte så nån sett tyvärr.

AndLargbg

Välbekant medlem
Var en hel del gymmande i yngre år,men har aldrig sett nått i sexväg som hänt.Det är verkligen märkligt med tanke på hur många gånger man gymmat.Men visst har jag själv runkat både i dusch och bastu men inte så nån sett tyvärr.
Det är kanske snarare bra du inget sett. Hade jag sett nån runka hade jag skällt ut personen.

TotteBus

Medlem
Kön
Man
Hände en gång när jag satt o bytte om till träningskläder, en man kom naken från duschen o ställde sig väldigt nära mig. Jag tittade upp på honom o såg hans leende när han sakta förde sin kuk mot mitt ansikte, jag tog hans kuk i munnen o började suga. När han stönade som mest hörde vi dörren öppnas så vi avbröt med detsamma. Såg honom aldrig igen men det va en härlig upplevelse.

Atterbom

Aktiv medlem
Kön
Man
Händer titt som tätt, mest i duschen och bastun på gymmet, ett mindre gym med lite folk. En underbar krydda på gymmet som hjälper till att jag går på gymmet, härlig känsla när det är en viss offentlighet.
Samma här - på Friskis i Stockholm händer det rätt ofta!

Spelmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Var på ett gym i Alvesta på julen vid stängningsdags. Var en kille som jag tror signalerade men jag var för sen på bollen. Vi var ensamma kvar och han torkade sin snopp med halvbångetvå minuter utanför glasdörren när jag bastade. Var inte beredd den gången…

Ksk_ua

Medlem
Kön
Man
Runk I duschen på gymmet händer ibland. Sprutar nästan varje gång.
Bra uppsikt mot omklädningsrummet och inte så många som duschar eller byter om underlättar,.
Passar även på att raka kuken i duschen.

Toppen