runk på sjukan

Ragge45

Medlem
Kön
Man
hade operera knät,fick ligga en v. på sjukan efter op.,efter nägra dagar så tryckte det på ordentligt så på natten så började jag runka,då kommer en natt sköterska in och märker detta..är det skönt? mmmm....stönade jag...fortsätt då sade hon,och jag fortsatte och hon tittade på mig hela tiden fast jag runkade under täcket...
hon sa visa mig..jag tog av täcket och då gick det....
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Ytterligare en jävla lögn. Detta forumet har rekord i mytomaner ärligt talat.
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Om det var en fantasi ligger den i fel forum. Så fort det nya forumet kommer upp kommer sånt här att tas hand om det lovar jag.
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
det låter inte helt otroligt, man har ju hört visa andra. mens edan är det ju vissa personer som inte tycks göra annat än att klaga på andras sexupplevelser/kukstorlek och dom tyvker jag är mycket jobbigare än en sexberättelse.
 
D

data_mannen -LÅST-

Gäst
Jag tror det är sant!

Det som du skrev ragge45.

Jag tyckte det var intresant det du skrev!

pillevippen..
 

Ragge45

Medlem
Kön
Man
trevligt att iallafall vissa tror att det är sant...för så är det..
jag har varit med om en häftig grej till,men det törs man väl inte berätta..det är väl inte sant det heller.....(jag är ju ändå 45, så lite kan ju ha hänt under mina år som "aktiv"....
kram på er alla
 
D

data_mannen -LÅST-

Gäst
Om ingen tror att det är är sant så tror jag det iallafall. jag är väldigt nyfiken att höra

Vad det är för häfftig grej som du har upplevt!

pillevippen..
 

Ragge45

Medlem
Kön
Man
Ok!
jag var på väg till min kompis(dom har en stuga utanför östhammar) när jag kommer dit så är dom ute med båten,så jag sätter mig i hammocken och slappar lite,öppnar en öl,efter en stund så hör jag något vid vattnet,det är nog dom som kommer tänkte jag men jag hörde ingen båt,men jag gick ner till bryggan,där sitter en tjej och solar.
Hon ser mig och säger hej,hej säger jag...vem är du?
Annica svarar hom å' vem är du? Ragge.
Vi sitter en stund och snacker,sen så skall hon bada säger hon,reser sig och hoppar i.
Ska inte du bada? har inga badbrallor!!
ok!jag vänder mig om om du vill säger hon och gör det.
jag tar av mig och hoppar i med kallingarna på...men fy fan va kallt,flyger upp igen på bryggan i 180.
Hon skrattar och kommer upp hon med.
när hon kommer upp våt och gyllenbrun så börjar det att hända saker med petternicklas(och det syns ju kanska skapligt när kallingarna är våta)
hon ler och säger ta av dig dom där!!!
ja vad gör man...kallingarna ryker,
vi sitter där och småsnackar och kuken är lite halvstyv..försöker diskret att dölja detta.
Helt plötsligt så säger hom mitt i samtalet:kan inte du runka tills det sprutar?
har aldrig sett en kille runka...
det räckte för att kuken skulle resa sig helt...
jag började runka,hon tittade på min hand/kuk, jag stoppade efter ca.30 sec. det går snart tänkte jag!! hon satte sig närmare och smekte sig lätt på musen utan på bikinin...fortsätt sa hon,nu lite hes...RUNKA!!!!
jag står på knä och hon sitter framför mig(ca:1m) jag försöker ta på henne men hon säger nej...spruta på mig säger hon,men jag slutar runka.
Då tar hon av sig byxorna.....NU då! titta på min fitta och runka till det sprutar över den!!!!hon låg med fittan ca: 30cm: från min kuk och smekte clittan,nu sa jag hon tog bort sin han från fittan och jag sprutade ner fittan och hennes mage,hon började då tok onanera och tittade på min nu lite slappa kladdiga kuk!bara titta inte röra sa hon...jag började runka igen,kuken stog strax på nytt,hon sa att jag skulle ställa mig på knä gränsle över henne , alltså fick jag kuken strax framför hennes ansikte, snart var det dax igen!! runka ut satsen i min mun utan att stoppa in den sa hon,när det kom så fick hom satsen rakt in i munnen utan kuken rörde läpparna(bara en lätt snudd på underläppen blev det)samtidigt så gick det för henne....DÅ sög hon in hela kuken i munnen och naffsade till...sen sa hon tack!!! det var det häftigaste hon sett!!! och jag tyckte ju lika dant..
sen hoppade vi i havet igen och upp snabbt igen,såg båten komma efter ca: 5min. och då gick jag tillbaka till stugan och hon va kvar på bryggan.
När sen kompisen och hans tjej kom så hade dom Annica med sig,det här är Annicka sa kompisen och presenterade oss för varandra,hon är Linas syrra och är 16år!!
 

runkgubben

Medlem
Kön
Man
wow Vilken grej!! att få vara med om. det är nog den häfftigaste grej som jag har läst här på onanera. du har verkligen varit med om en del ragge. men jag undrar, har ni kontakt fortfarande du och Annica?

runka är gött
 

Ragge45

Medlem
Kön
Man
japp...fortfarande kontakt,någon gång i månaden kanske,men inte knull,bara onani,tittar på varandra...och onanerar åt varandra
Har sett henne med dildo...mmmmmmmm...hon är 20 nu
 
D

data_mannen -LÅST-

Gäst
det var en grej som hette duga det.

den bästa jag läst här på onanera!!!

pillevippen..
 
D

data_mannen -LÅST-

Gäst
Har hon pojkvän?

I så fall.

Vad tycker han om att ni träffas och onanerar ihop?

pillevippen..
 

Ragge45

Medlem
Kön
Man
hon har pojkvän,i lördags så var han på firmafest,då e-mailade hon en bild på sig naken....så jag ringde upp henne och vi hade tel. sex...
 
Toppen