Runk på Sthlms Pissoarer

Evisu

Medlem
Kön
Man
Tja ba hallå igen.

Är de nån som brukar runka på pissoarer?
Vart i så fall?
-------------------------------------------
Tipsa gärna om nåt ställe där man kan dra en runk oh där andra oxå brukar dra en runk :)
------------------------------------------------
Minns att pissoaren på Centralen vid skåpen å den vanliga toaletten va väldigt populär, där stod de många å runkade å fler som väntade på sin tur, men nu har dom stängt igen den. Trist men men....

Och på City terminalen brukar de oxå finnas nån som står där å runkar, intressant och spännande.

Kul å visa upp sej för andra. Hmm bara så ni fattat så snackar ja om pissoarer som e som en lång rad eller va man nu ska säga. Inte där bara en kan gå in åt gången.

Skriv å säg va du tycker

Kåtaste killen i Sthlm
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Ciao!
testa toaletterna en trappa ner i Västermalmsgallerian- där vid pissoaren runaks det ibland! ;)
 

Evisu

Medlem
Kön
Man
Ok har du runkat där eller? hmm e de ofta de händer elelr e de bara ibland?

Kåtaste killen i Sthlm
 

1986

Medlem
Kön
Man
Jag skulle bli förbannad om det var någon som stod och runkade inne på pissoaren, om det är mkt folk vill man ju komma fram snabbt, inte behöva vänta på någon som står och runkar.
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Nej jag har ej runkat där, men sett andra göra det....håller med dig1986, men om ngn runkar o de kommer nån tror jag de snabbt slutar runka!
 

Evisu

Medlem
Kön
Man
jo ja håller med 1986, men haha man kanske inte står å runkar när de e fullt med folk direkt. De gör inte ja kanske om man e själv å börjar runka å så kanske de kommer nån så kollar man ju läget om man kan fortsätta elelr inte liksom....

Ibland märker man ju om de e ok att fortsätta. Men 1986 har du runkat på nån pissoar eller nåt förr?

Kåtaste killen i Sthlm
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Jag skulle bli JÄVLIGT ÄCKLAD över att behöva se en annan man runka på en offentlig toalett! Fy faan... Fattar ni inte att alla inte är bögar? :eek:[:(!] Förargelseväckande beteende är vad det är.
 

Evisu

Medlem
Kön
Man
Haha ja du verkar ju va en frisk kille HAHAHA

jag e inte heller bög....

Kåtaste killen i Sthlm
 

flenkille

Medlem
Kön
Man
Jag tycker det verkar äckligt att göra sådant fint och mysigt på ett så sunkigt ställe.
Pissoarer är något av nöden nödvändigt, inget ställe där man vistas mer än nödvändigt.
 
Toppen