Runk på udda ställen

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Åkte taxi hem i natt -lite full och kåt.

Satt i framsätet med stånd o snegla på den snygga taxikillen...
Han smekte liksom ratten hela tiden o sen sa han vill du hjälpa mig?
Ja fatta ej först vad han menade men sen såg ja han hade dragit ner gylfen och tagit fram sin kuk. Han drog i den och jag tog fram min stenhårda kuk.
Så satt vi plöstligt där o runka i taxin!
Nästan hemma var det lugnt mitt i natten på en sidogata.
Där spruta vi samtidigt.

Bland det häftigaste jag varit med i i runkupplevelse.
Spännande och ej veta om någon såg oss.
Den killen vill jag alltid åka taxi med!
Någon som varit med om runk på udda plats som detta:p
 

bbboy

Medlem
Kön
Man
Jag förstår inte hur folk lyckas hamna i sådana här situationer.
För det första, 99% av alla som åker taxi vill antagligen inte sitta och runka med chauffören, 99% av alla chaufförer vill antagligen inte sitta och runka med passageraren.

Om detta nu är sant, förstås...
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Det är helt sant !
Varför skulle det inte kunna gå? Ja varit med om liknande saker men ej gått så långt som i natt.
En gång fråga en taxiklle om vi inte skulle ta o busa lite hemma hos mig-även då mycket sent på natten-den gången avstod jag för är ej den typen som tar hem okända mitt i natten.
Men självklart finns det kåta taxikillar , handlar bara om rätt ögonblick-tillfälle-ögonkontakt kroppspråk etc och att BÅDA är intresserade.
Chansen är nog större i en storstad också tror jag.
Kul om fler har något att berätta om liknande situationer elelr är jag helt ensam om det? Tror knappast det!
 

bbboy

Medlem
Kön
Man
Det där med kroppsspråk/ögonblick/tillfälle kommer jag nog aldrig förstå mig på är jag rädd, det hela låter som något som bara händer på film...
 

Jocc

Ny medlem
Kön
Man
Nej, det händer inta bara på film. Ex.vis i Köpenhamn för många år sedan. Skulle äka taxi till ett hotell bredvid Kastrup. Ung söt chaffis, såg hans stora bula, jag var ung också och vågade inte mera. Ångrat mej under alla år. Jisses vad han tittade på mej.....och jag på honom!
 

Evisu

Medlem
Kön
Man
Hej hej jag åkte taxi idag...hmm försökte snacka lite sex med chauffören men de gick ju inte så bra vi snackade lite grann bara men sen så va de inge mer....vore kul å snacka mer

Kåtaste killen i Sthlm
 

kukbulan

Ny medlem
Kön
Man
För typ fem-sex år sen åkte jag taxi i stockholm efter en krogkväll. Var ganska kåt och småfull. Eftersom jag bara var på besök i stan kände jag att jag kunde kosta på mig att vara lite utmanande... så jag satt i framsätet brevid chaffören och smekte kukbulan. Jag märkte att han sneglade lite då och då. Vi började småprata och han frågade va jag hade varit och så. Jag sa att jag varit på krogen och blivit uppkåtad men måste åka hem ensam. När vi var framme hade jag dragit ner gylfen lite och hade en ganska saftig bula som han stirrade på när jag lyfte på skrevet för att komma åt plånboken. Han log lite snett. -Nä, nu ska jag gå hem och runka då, sa jag. Ja du får ha de så skönt sa han och åkte.. HAHa undrar vad han tänkte..!
 
Toppen