Runka Bulle

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Tror fortfarande att det är en myt påhittad av Martin Timell. Jag tror namngivningen av TV-programmet Bullen är ett bevis på att det just är Martin som ligger bakom myten :).
 

gandoronan

Ny medlem
Kön
Man
Helt klart en teori som verkar trovärdig!
Skall Martin Timell verkligen få ha så stort
inflytande? inredning..och annat....???
 

frequentic

Ny medlem
Kön
Man
onanitävling som går ut på att man är ett gän killar, varav en skall äta bulle med sås.
man skall komma så fort som möjligt och spruta på bullen och den som är sist får äta upp den....yummi?
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Nu vet jag inte om min tjej tala saning....för när det kom på tal så var vi kanske inte på det mest "seriösa" humöret. Men hon hävdar att hon lyckades få 3 killar i hennes gymnasieklass att runka bulle. Dealen var att de fick se henne onanera framför dem medans de gjorde det.
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
hahaha ...

Ensten ... Tror inte någon gillar det. Men det är nog jäkligt roligt att se förloraren trycka i sig bullen efteråt. Ja skulle gärna ställa upp i en sådan tävling då ja vet att ja kan komma jäkligt fort om ja vill. Bara "trycka på" så att säga. haha. Och den siste faller nog för grupptrycket sen *skrattar*.

Kan ju köra en tävling här vi från forumet (Manliga användare såklart :D). Vi samlas nåndag och tävlar i Runka bulle. Så kör vi turnering :D ... Förlorarna går vidare haha .... (Y) ...

Kalasbra idé !

Jag kom på Slapphänt :)
 

Chriler

Ny medlem
Kön
Man
Har en kompis som påstår att han har gjort detta. Inte för fräscht `? heheh

Puss å Kram Ses På Stan !
 

Plupp

Ny medlem
Kön
Man
Har ni aldrig ätit krämbulle? Inte tror ni väl det är marsansås/vanlijkräm i innandömmet?
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Spelar det någon roll om hon har hamnat i fel tråd,hon kanske vill va runkobjekt för någon?:):p
Originally posted by Dra_Q_La

Friendly, har inte du "klickat fel" kön i din profil..? ;)

Kåt runkare
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Nej silly, "hon" är en han. :D Inte för att det spelar någon roll för mig, tänkte bara om det var ett misstag...
 
N

Nippe -LÅST-

Gäst
fan, skulle nog inte banga på runkbulle om d va en tjej me o tävla... hon e säkert segast och fåt äta det sen... blir inte lika äckligt om en tjej gör det... kanske t o m lite nice... hehe
 
Toppen