Runka "hela dagen"

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Ni som skriver att ni sitter och runkar flera timmar och "sparar" sprutet..hur fan lyckas ni? När jag kör igång klarar jag max 10-20 minuter. Men disciplin skulle jag så klart klara längre med "start stop tekniken", men det är just disciplinen som tryter när orgasmen närmar sig. Efteråt blir jag nästan lite förbannad för jag lät mig själv komma så snabbt..
Om du tänker att din utlösning blir ännu skönare ju längre du håller ut..
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det kvinnor jag har talat de som erkänner att de onanerar vill göra det så snabbt som möjligt, lång runk som vi även jag själv gör verkar inte vara något för kvinnor.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Det kvinnor jag har talat de som erkänner att de onanerar vill göra det så snabbt som möjligt, lång runk som vi även jag själv gör verkar inte vara något för kvinnor.

Nej, kvinnor verkar vilja ha det överstökat snabbt i de flesta fall. Långrunk är ju helt klart underbart. Sitta och runka i 2-3 timmar är nog normalt för mig. Rekordet är 9 timmar
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
En del kvinnor kanske skäms över att de onanera, borde vara stolta att de bejakar sin egen sexualtet. Nästa alla gör det mer eller mindre ofta har runkat flera timmar om dagen senast veckan men inte kommit än, böjar bli dags att spruta vi får se.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jo satsen blir stor men en kraftigare orgasm, kan även komma igen efter tiominuter men inte lika kraftigt som den första sedan måste jag vila,
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
En del kvinnor kanske skäms över att de onanera, borde vara stolta att de bejakar sin egen sexualtet. Nästa alla gör det mer eller mindre ofta har runkat flera timmar om dagen senast veckan men inte kommit än, böjar bli dags att spruta vi får se.

Den monstersatsen skulle man allt vilja se. Fy fan vad jag hade sprutat iallafall, haha. Dock, runkar jag för länge så börjar kuken bli svullen samt att efter ett tag så börjar det verka i pungen nått så pass......
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att jag runkar flera timmar om dagen betyder inte att jag runkar flera timmar i sträck. Kanske en halvtimme eller timme då och då. Har jag runkat en timme är det en starkare orgasm en de man får när man kommer nästan varje dag, vilket händer mig ibland. Lite på vilket humör jag är på, har pratat med min styvsyster enligt henne onanera hon och hennes ensamstående väninnor ofta. Flera gånger om dagen enligt henne, hon använder duschen på morgonen och innan hon skall sova, men går ibland veckor mellan tillfällena sedan gör hon inget annat för att citera henne själv. Man kanske inte kan tala om detta med sin syster men även om vi är syster och bror finns inte det biologiska banden där även om känslorna finns. Min syster och jag har alltid varit öppna om sex med varandra. Vi har inte pratat om andra personer vi varit med även om det kommer fram ibland.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Att jag runkar flera timmar om dagen betyder inte att jag runkar flera timmar i sträck. Kanske en halvtimme eller timme då och då. Har jag runkat en timme är det en starkare orgasm en de man får när man kommer nästan varje dag, vilket händer mig ibland. Lite på vilket humör jag är på, har pratat med min styvsyster enligt henne onanera hon och hennes ensamstående väninnor ofta. Flera gånger om dagen enligt henne, hon använder duschen på morgonen och innan hon skall sova, men går ibland veckor mellan tillfällena sedan gör hon inget annat för att citera henne själv. Man kanske inte kan tala om detta med sin syster men även om vi är syster och bror finns inte det biologiska banden där även om känslorna finns. Min syster och jag har alltid varit öppna om sex med varandra. Vi har inte pratat om andra personer vi varit med även om det kommer fram ibland.

När jag skriver 2-3 timmar menar jag i stort sett 2-3 timmar i sträck. :)
 
Toppen