runka i badkaret....

Dionysos

Ny medlem
Kön
Man
Är det någon som har eller brukar runka när man badar, när kuken e under vatten liksom, härligt tycker jag!!!! Och när man sprutar så flyter sperman typ tyngdlöst :p
 

Peter Pan

Medlem
Kön
Man
Det gjorde jag ofta när jag var typ 13-14. Har sedan gjort det av och till. Har tyvärr inget badkar nu.

Kan ju också berätta att det var i badkaret som jag runkade för första gången och vid samma tillfälle även fick min första utlösning ;)
 
C

Cocafreaken (under 18 år)

Gäst
Har gjort det en gång, komplicerat var det när vattnet skvätte m.m. Kommer tyvärr inte ihåg när min första utlösning var. Men jag kommer ihåg att jag blev chockad ::)
 
H

Hoppsan [under 18=låst]

Gäst
brukar oftast duscha men när jag väl badar blir det väl en liten runk:cool:
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
Hehehe... Bor i en lägenhet som ENDAST har badkar... Oräkneliga gånger, ensam eller av (med) sällskap har det landat i den... Oftast inte med massa vatten i det dock...:)
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag fick också min första utlösning i just badkaret. Jag kommer ihåg att jag undrade strax efteråt vad det var som hände egentligen.
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
Ja,, att runka i badkaret är jätte skön... Att känna det varma vattnet runt kuken..mmm... det är också skönt att runka ute i naturen när man badar, känna vattnet sluka kuken... mm gött...
 
T

Trauma - stängd på egen begäran

Gäst
Har gjort det en gång, komplicerat var det när vattnet skvätte m.m. Kommer tyvärr inte ihåg när min första utlösning var. Men jag kommer ihåg att jag blev chockad ::)


Hehe, skulle fan vilja se den minen på en kille som får sin första utlösning :D
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Att runka i under vatten är riktigt nice. Att se sin sats fara ut ur ollonmynningen är riktigt nice. Men sen får man skynda sig upp ur vattnet, annars har man sen stelnad sperma över hela sig. Min sperma blir som superlim när den torkar och att känna hur benhåren nästan dras ut med rötterna när dom fastnat mot huden e inte like nice...

Jag föredrar att runka under duschen efter badet :)
 

Gwomp

Ny medlem
Kön
Man
HAHA, kommer ihåg min första.. vid datorspelet the sims. herr och fru spök knullade i sängen. satt vid datorn. ingen hemma. :O :oops:
 

Mankan

Medlem
Kön
Man
Är det någon som har eller brukar runka när man badar, när kuken e under vatten liksom, härligt tycker jag!!!! Och när man sprutar så flyter sperman typ tyngdlöst :p

Har gjort detta många gånger och tycker att det är väldigt skönt.
 

Peter Pan

Medlem
Kön
Man
Ja man blev ju ganska skraj när det kom nåt farandes ur snoppen. Har ett väldigt tydligt minne av händelsen. Jag hade faktiskt aldrig runkat tidigare utan fick bara en tanke: "undrar hur det känns att runka?"

Så satte jag igång och drog och tyckte det var mysigt och så och rätt som det var kom sprutet[:0][:0][:0]

Fattade ingenting och trodde av någon anledning att mitt stånd aldrig skulle gå över när det hände ....hehe sen förstod jag att det gör det ju, vare sig man vill eller inte

Det tog nog minst en vecka innan jag vågade testa runka igen men sen var jag fast. Så det stämmer nog som det är sagt, har man väl börjat så är det kört :D

Tycker så här i efterhand att det var synd att jag aldrig fick uppleva en "torr orgasm", hade varit kul att kunna jämföra känslan före och efter "spermaintåget"
 

login

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Att runka i under vatten är riktigt nice. Att se sin sats fara ut ur ollonmynningen är riktigt nice. Men sen får man skynda sig upp ur vattnet, annars har man sen stelnad sperma över hela sig. Min sperma blir som superlim när den torkar och att känna hur benhåren nästan dras ut med rötterna när dom fastnat mot huden e inte like nice...

Jag föredrar att runka under duschen efter badet :)

Instämmer helt med dej. Jävligt drygt när det klibbar fast på en överallt. Men är man bara snabb upp så kan det vara riktigt nice. :D
 

curiousante

Medlem
Kön
Man
I början så runkade jag inte. Jag la mej på mage med händerna under kuken och juckade. Min kompis runkade med handen som vanligt och jag försökte men det gick inte för mig då. Kommer ihåg första gången det kom något. Låg och juckade och kände att det som var annorlunda när det gick för mig, och när jag reste på mig så hade det kommit sperma. Då var jag nog 13. Det var sommaren innan sjuan. Dan efter visade jag för min kompis. Det hade inte börjat komma något för honom än. Första gången det gick för mig när jag runkade var i sjuan. Jag runkade på en toa i skolan.
 

Presario

Medlem
Kön
Man
Måste säga att jag inte är något fan av badkarsrunken. föredrar att runka i duschen. Problemet är när man kommer. Spärma + vatten är ingen bra kombination...

Runka på! :D
 

mathias_sthlm

Medlem
Kön
Man
Det gick för mig första gången i badkaret. När jag spolade i vatten satt jag snoppen under strålen. Oj så skönt det var. Det gällde ju bara att komma innan badkaret var fullt. Jag var väl en 9 år då tror jag så det kom ingen sperma. Det dröjde ett par år innan jag fick höra att man kunde runka med handen. Gick hem och prövade. wow! Varje dag sedan dess!
 
Toppen