runka i badkaret....

Benster112

Medlem
Kön
Man
...Det dröjde ett par år innan jag fick höra att man kunde runka med handen. Gick hem och prövade. wow! Varje dag sedan dess!


Hahaha! Samma för mig! När jag var ungeför 9år använde jag först damsugaren för att komma. Fick sen höra att man kunde komma genom att runka. Trodde aldrig att det var möjligt och hade jävligt svårt att få till det i början, men skam den som ger sig. :D
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Blev badkaret både i söndags och igår med feta sprut som resultat. Duschen under pungen är favoriten då skriker ja av lycka!:):p Ahhhhh :p:p

Små bokstäver nu såg ni det.....[}:)]
 

Mankan

Medlem
Kön
Man
Blev badkaret både i söndags och igår med feta sprut som resultat. Duschen under pungen är favoriten då skriker ja av lycka!:):p Ahhhhh :p:p

Små bokstäver nu såg ni det.....[}:)]

Javisst såg vi det!!!

Ny giv eller?:sleep:

Håller med om att duschen under pungen stimulerar skönt!

:):D:)
 

Olle6

Medlem
Kön
Man
Måste säga att jag inte är något fan av badkarsrunken. föredrar att runka i duschen. Problemet är när man kommer. Spärma + vatten är ingen bra kombination...

Runka på! :D

Jag måste berättta om ett häftigt runk jag gjorde i bubbelpoolen i ett offentligt badhus.

Det var fullt med folk, säkert 20 personer i olika åldrar och kön. Alldeles jämte mig satt en supersnygg tjej med härliga bröst i en alldeles för lite bh och pratade med en annan tjej. Det var rätt trångt så våra armar och lår rörde vid varandra. Jag satt och smygkikade på de sköna brösten som "flöt" i vattenbrynet. Det och kroppskontakten med henne gjorde att jag blev kåt och min kuk började svälla.

Efter en stund blev jag full i fan och lirkade ut den styva kuken vid ena byxbenet och började runka sakta. Det bubblade så kraftigt att det inte syntes men jag fick vara försiktig i mina rörelser så att tjejen jämte mig inte skulle känna min arm röra sig. Jag hoppades att jag skulle kunna runka utan att hon märkte något.

Det var jäkligt spännande men samtidigt nervöst. Jag tittade runt på alla som satt där men det var ingen som tog någon notis om mig. Jag blev kåtare och kåtare och efter bara en liten stund sprutade jag rätt ut i det virvlande vattnet. Jag spände mig och försökte att sitta så stilla och tyst jag kunde medan kuken pumpade ut sperman men det var inte lätt. Det var en otroligt skön känsla att tömma mig mitt bland allt folk i poolen. Jag tänkte på vem av dem i poolen som mina spermakladdar skulle fastna på. Tänk vad dom skulle undra var de kom ifrån. När jag slappnade av efter orgasmen så tittade tjejen mig rakt i ögonen, reste sig och gick. Jag blev aldrig klok på om hon visste vad jag höll på med. Innerst inne hoppades jag nog att hon visste.

Så sperma och vatten är visst en bra kombination;)

Är det någon annan som runkat i en bubbelpool?
 

RaktPåSak

Medlem
Kön
Man
I bubbelpool har det hänt någon gång.. Fast det var ett tag sen. Det var på ett äventyrsbad innan stängning :p
 
S

spawnfestis [under 18]

Gäst
Brukar runka i badet, men jag har vatten till ungefär penisroten(täcker till pungen med vatten), tycker jag e skönast, bad e gött
 
G

Guest

Gäst
Är det någon som har eller brukar runka när man badar, när kuken e under vatten liksom, härligt tycker jag!!!! Och när man sprutar så flyter sperman typ tyngdlöst :p

Minns i typ 14-15 års åldern å ofta var i simhallen... då var ju bubbelpoolen ett måste... 20 grabbar sen tokrunka och spruta under vattnet :p
 
S

spawnfestis [under 18]

Gäst
Hur fick ni ett gäng på 20 pers o runka i en officiell bubbell pool :p ?
vart o runkat tesammans innan eller :p ?[^]
 

TexZ

Ny medlem
Kön
Man
Är det någon som har eller brukar runka när man badar, när kuken e under vatten liksom, härligt tycker jag!!!! Och när man sprutar så flyter sperman typ tyngdlöst :p

Minns i typ 14-15 års åldern å ofta var i simhallen... då var ju bubbelpoolen ett måste... 20 grabbar sen tokrunka och spruta under vattnet :p

[:0] ska aldrig mer bada offentligt :D
 
Toppen