Runka i kalasbyxor

PH-Lover

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Janne Gbg

Jag älskar att gå i kalasbyxor
eller tjocka strumpbyxor. Efter
nån timma måste jag runka...
Nån mer än jag som tänder på
det ?

JA!!! har gjort det i 20 år tror jag... Använder strumpbyxor och stay-ups 15-20 den i olika färger (svarta,vita,tan, m.m.) men tycker DET BÄSTA AV ALLT är att ha sex med en tjej som också har strumpbyxor eller stay-ups på sej samtidigt som jag själv har det, och titta på en film med "nylonsex"... Helt otroligt underbart!!!
 

crumar

Medlem
Kön
Man
det händer då å då att jag drar på mig lite tjejkläder, men det är mer för byta kön-fantasi än något annat. Drygt att snoppen är 'ivägen' dock ;)

---
runk!
 

emoo

Ny medlem
Kön
Man
hehe, det är grymmt ;)
har testat några gånger , vet inte hur det funkar ..
men man har väll inte på sig det så ofta så det kanske är det.
peace out

/emoo ^^,
 

ungdom

Medlem
Kön
Man
varför tänder ni på strumpbyxor??? det är inget sexigt med att ha på sig sånna som man..

jag avänder srupbyx stumper.. som går till knärna när jag åker skidor för då får man inte ont av maskorna i pjäxorna.. men det tänder jag inte det minsta på...

är man bög för att man hjälper en kompis?
 

Janne Gbg

Medlem
Kön
Man
Läckert !


Originally posted by Janne Gbg

Originally posted by underbyxa

runka i strumpbyxor är skönt
jag runkar ofta i strumpbyxor har vita strumpbyxor som är sköna
köpta hos cellbergs tänder väldigt på att runka i strumpbyxr

p

Va det kalasbyxor i bomull eller
av nylon ?
Själv köpte jag ett par nya
rosa kalasbyxor nyligen....

21*15,5 cm

21*15,5 cm
 

jmbcth

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar ta på mig ett par tjock 60 den som är lite för små, så dom stramar åt kuken sedan tar jag en dildi som jag ”rider” samtidigt som jag tittar på en porrfilm
Efter några minuter så går det för mig utan att jag använder händerna
 

snurre692

Medlem
Kön
Man
Det är så skönt att gå i ett par strumpbyxor känna det lena åtsittande runt kuken, brukar gå i ett par nylonstrumpbyxor innan jag runkar av mig i dem, Vad som gör det så skönt vet jag inte men jag tycker att det är lika skönt att smeka en kvinnas ben och fitta som har strumpbyxor på. Eller sitta på hennes ben och runka samtidigt som jag känner nylonet under pungen och hon onanerar sig själv det är nästan ultimata.


snurre
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Hur ser tjejer på det här? Har fått intrycket att tjejer inte gillar när killar har sånt på sig..

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

tzoom

Medlem
Kön
Man
Själv så brukar jag runka i ett par mjukis brallor :) Men kan bli j*vligt svettigt :oops: Annars skitskönt med en ducsh efter åt ;D
 
Toppen