runka i sängen.

pje

Ny medlem
Kön
Man
Då jag runkar i sängen och får orgasm så blir det ju klet överallt och det är ju inte så roligt då man ska sova sen med massa klet,någon som vill skriva hur ni gör då ni runkar i sängen tex kondom?eller bryr ni er inte om det? eller va har/gör ni för att slippa kletet.:D
 

Tung i pungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Hvad med at prøve med »Kom Klud«, dvs noget at tørre op med efter at du lagt satsen? Noget der kan vaskes og holdes rent. Det behøver ikke blive mere komplicere en som så.

Go' fornøjelse
(-:
 

Carl Cumsalot

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Har något att torka av mig med, oftast ett papper. Annars saggar jag i handen och stoppar det i munnen :oops:
 
K

Kloroplasten

Gäst
Jag brukar spruta i en använd strumpa, det är riktigt skönt!!
 

login

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Att spruta i ett glas eller liknande är också ett smidigt alternativ.
 

indigo85

Medlem
Kön
Man
jag brukar bara ta en remsa toa papper och sen lägga det nära till hands. Smidigt samt att man kan spruta hur långt man vill om man lägger remsan raklång i den riktningen man vill spruta:) Alltid lika spännande att se hur långt man kommer.)
 

peter_30

Ny medlem
Kön
Man
Det går att trycka till mellan pungen o analen på muskeln där så det inte kommer nån sats.. brukar göra så när man inte vill ha klet. [:cool:]
 

Östjämte

Ny medlem
Kön
Man
Onanerar för det mesta i sängen. Brukar komma i handen. Bara o slicka i sig sen om man inte orkar springa på toa. Smakar faktiskt gott.
 
M

mike19

Gäst
låter det komma över magen o låter de torka in eller i handen o tar det till munnen.
 

blondchic

Ny medlem
Kön
Man
brukar runka på magen och sedan massera det in.. det var lättare när man var yngre, för då kom man inte såå mycket än.
 

tjoff123

Ny medlem
Kön
Man
När jag runkar i sängen, vilket händer rätt ofta, så har jag toapapper tillhands och sprutar över hela magen... Och ibland ansiktet ;)
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
mmm strumpan är en klassiker. men den gör man ju bara om man är hemma hos nån annan och de är deras strumpa

annars så har man papper eller papperskorgen redo :p
 
Toppen