Runka i skogen

tjoff123

Ny medlem
Kön
Man
Jag har suttit och funderat ett tag, och nu har jag bestämt mig.
Jag ska ut och runka i skogen, alldeles strax!

Är det fler av er som brukar syssla med detta? Och varför gillar ni det i så fall? Skriv gärna lite detaljerade berättelser om relaterade saker, tror jag alla vill höra! ;)
 

tjoff123

Ny medlem
Kön
Man
kan väl börja med dagens skogsrunk då ;)

Gick ut en bit som vanligt hittade en liten avskillt väg och började gå innåt lite i skogen... först satt jag på en sten, men det var obekvämt, så jag ställde mig upp i stället och fick upp ett fint stånd... Hade med mig en p-film i mp3 spelaren som också visar filmer... började dra i min lilla begåvning och där stod jag, mitt i skogen, med brallorna uppknäppta och kuken i handen och runkade på hej vilt! det dröjde inte länge förens satsen kom på skogen mark! det finns till och med en lite nfilm om detta, spelade in med mobilen :oops:
 

Snyggan

Ny medlem
Kön
Man
ja har också runkat i skogen, ganska sköönt faktikst :)

händer väll inte sådär jätte ofta, men har mest blivigt under våren iaf. Men de är skönt att få runka i det fria
 

sprutaren

Aktiv medlem
Kön
Man
kan väl börja med dagens skogsrunk då ;)

Gick ut en bit som vanligt hittade en liten avskillt väg och började gå innåt lite i skogen... först satt jag på en sten, men det var obekvämt, så jag ställde mig upp i stället och fick upp ett fint stånd... Hade med mig en p-film i mp3 spelaren som också visar filmer... började dra i min lilla begåvning och där stod jag, mitt i skogen, med brallorna uppknäppta och kuken i handen och runkade på hej vilt! det dröjde inte länge förens satsen kom på skogen mark! det finns till och med en lite nfilm om detta, spelade in med mobilen :oops:

Får man se filmen?
 

tunnluft

Medlem
Kön
Man
Jag gillar också att runka i skogen. Har en plats som jag gillar. Brukar runka där ibland när vädret är fint.
 

sprutaren

Aktiv medlem
Kön
Man
I går när jag åkte hem från jobbet stannade jag uppe på berget på en avtagsväg i skogen. Åkte in 20m och stannade, gick ur bilen, drog ner shortsen och kallingarna. Fram hoppade kuken och jag runkade som besatt. Fan va kåt jag var och sprutade efter bara ett par minuter. Rakt ut på marken och ett sprut hamnade på sidan på bilen. Jävlar va skönt det va, snabbt men skönt.
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
.....visst är det härligt med en runk ute i naturen....gnida häcken mot en kvistig granstam.........och låta händerna jobba hårt.....
 

sprutaren

Aktiv medlem
Kön
Man
Nått som är jälvigt skönt är att låta en taggig gren av gran eller tall sticka en försiktigt på åungen samtidigt som du runka, då får man härliga orgasmer.
 

Stoffe80

Ny medlem
Kön
Man
Jag har då dragit en och annan runk i naturen kring familjens sommarstugan. Har fått en avsugning av en tidig flickvän när jag var typ 16 år i samma skog, riktigt nice, synd bara för alla fågelskådare som behöver se de hehe

/S
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Skogen är helt klart en porrig plats! Jag har både runkat, knullat och blivit avsugen i skogen, mmm... mina minnen gör mig stenhård...:p
 

egonx

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Har precis varit ute och runkat av mig i solskenet (sprutbilden i mitt krypin). Tyvärr ensam, skulle vara kul med sällskap någon gång.
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Även jag runkar ute i de fria en hel del. Jag antar att de har att göra med spänningen. Jag har ett par platser precis runt omkring där jag bor som är alldeles exelenta för lite uterunkande. En buske tex som mer eller mindre formar en skyddande cirkel. Där inne finns en sten och så kan man liksom sitta och dra en tarzan bara 4 meter ifrån en gångväg. Älskar att sitta där med kuken i hand när en ovetande främling promenerar förbi. :D
 
Toppen